W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną uległy zmianie zasady obsługi klientów. Ze względu na Państwa bezpieczeństwo oraz wygodę prosimy, aby w miarę możliwości korzystać z istniejących sposobów załatwiania spraw drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Nadal utrzymujemy system obsługi polegający na tym, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa można złożyć elektronicznie. Baza usług załatwianych drogą elektroniczną jest ciągle rozszerzana.
Jeżeli sprawa nie może zostać załatwiona w pełni elektronicznie, w Urzędzie zostały udostępnione odpowiednie pojemniki, do których można wrzucić dokumenty w specjalnej kopercie. Pojemniki te znajdują się w pobliżu wejścia do urzędu w 14 poniższych lokalizacjach UMK:
Bezpośredni kontakt i obsługa mieszkańców odbywa się - wyłącznie po uprzednim mailowym lub telefonicznym umówieniu wizyty - w godz. 8.00-15.00, w następujących lokalizacjach urzędu i zakresach (dodatkowe informacje dotyczące działania komórek organizacyjnych UMK znajdują się TUTAJ)
1. Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu (ul. Wielopole 1)
2. Wydział Spraw Administracyjnych (al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielicka 28a, os. Zgody 2)
3. Urząd Stanu Cywilnego (ul. Lubelska 27, ul. Lubelska 29,os. Zgody 2, ul. Wielicka 28a)
4. Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Krakowie (al. Powstania Warszawskiego 10)
5. Wydział Skarbu Miasta (ul. Kasprowicza 29)
7. Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego
8. Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji
9. Wydział Egzekucji Administracyjnej i Windykacji
1. Wydział Edukacji (ul. Stachowicza 18) - działanie Dziennika Podawczego
2. Godziny otwarcia kas Urzędu Miasta Krakowa
3. Wydział Architektury i Urbanistyki
4. Wydział Planowania Przestrzennego
Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo informujemy, że wstęp do ww. lokalizacji będzie możliwy z użyciem maseczki ochronnej (ewentualnie w inny sposób zasłonięte nos i usta) oraz po zdezynfekowaniu dłoni przy wejściu do budynku.