Dokument archiwalny
UWAGA! Ograniczenia Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu Urzędu Miasta w zakresie bezpośredniej obsługi klienta

Od 18 maja br. Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu realizuje bezpośrednią obsługę mieszkańców wyłącznie w zakresie spraw, które wymagają złożenia dokumentacji w wersji papierowej

Od 18 maja br. Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu realizuje bezpośrednią obsługę mieszkańców wyłącznie w zakresie spraw, które wymagają złożenia dokumentacji w wersji papierowej tj. projektów czasowej bądź stałej organizacji ruchu oraz wniosków o wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny oraz ich odbioru.

Obsługa odbywać się będzie w godzinach od 8:00 do 15:00, jedynie po wcześniejszej rezerwacji wizyty, której można dokonać pod numerem:

 

1. Referat Stałej Organizacji Ruchu, tel. 12 616 58 25

2. Referat Czasowej Organizacji Ruchu, tel. 12 616 58 28

3. Referat Geometrii Dróg i Sterowania Ruchem, tel. 12 616 84 65

 

 Prosimy jednak, ze względu na Państwa bezpieczeństwo oraz wygodę, aby w miarę możliwości korzystać z istniejących kontaktowych kanałów teleinformatycznych.

 

Nadal utrzymujemy system obsługi polegający na tym, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa można złożyć elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu w 14 poniższych lokalizacjach UMK:

 

1. pl. Wszystkich Świętych 3-4

2. ul. Sarego 4

3. ul. Biskupia 18

4. ul. Stachowicza 18

5. ul. Lubelska 27

6. ul. Mogilska 41

7. ul. Grunwaldzka 8

8. ul. Kasprowicza 29

9. al. Powstania Warszawskiego 10

10. Rynek Podgórski 1

11. ul. Dekerta 24

12. os. Zgody 2

13. ul. Wielicka 28a

14. ul. Nowohucka 1

 


 

Osoba odpowiedzialna:
ŁUKASZ GRYGA - DYREKTOR WYDZIAŁU
Osoba publikująca:
MARTA PORCZ
Data wytworzenia:
2020-05-18
Data publikacji:
2020-05-18
Data aktualizacji:
2020-05-18