I. OFERUJEMY:
1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
2. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
3. Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
4. Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
5. Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
6. Pracę w centrum Krakowa.
7. Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na Listę Radców Prawnych.
3. Minimum 5 lat doświadczenia w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, w tym minimum 3 lata doświadczenia procesowego.
4. Minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi prawnej na rzecz administracji publicznej.
5. Nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
6. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
III. WYMAGANIA DODATKOWE (będące przedmiotem oceny):
1. Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce.
2. Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego.
4. Znajomość podstawowych zagadnień związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
5. Znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
6. Znajomość ustawy o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
7. Znajomość ustawy o finansach publicznych.
8. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
9. Znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Wydawanie opinii i udzielanie porad prawnych oraz informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących zakresu działalności Zarządu.
2. Doradztwo w sporządzaniu aktów prawnych, regulaminów, umów i porozumień oraz ich opiniowanie pod względem prawnym.
3. Parafowanie projektów umów.
4. Informowanie kierownictwa Zarządu o uchybieniach w działalności Zarządu w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień.
5. Uczestniczenie w prowadzonych przez Zarząd rokowaniach i negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.
6. Występowanie w charakterze pełnomocnika Zarządu w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi.
7. Opiniowanie prawidłowości wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Nadzór prawny nad egzekucją należności Zarządu.
Zadania i obowiązki Radców prawnych wynikają z ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych.
V. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat.
2. Miejsce pracy: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. W. Reymonta 20.
3. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy.
W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy na czas nieokreślony.
4. Płaca zasadnicza w wysokości z przedziału 3 800 zł do 6 000 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek stażowy za wysługę lat.
5. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek strefy budżetowej).
VI. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA:
W Zarządzie Inwestycji Miejskich w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV
2. Dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje
3. Dokumenty potwierdzające staż pracy
4. Oświadczenia wg załączonego wzoru
5. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wg załączonego wzoru
VIII. ZASADY NABORU:
Wymagane dokumenty należy składać drogą elektroniczną (w przypadku załączników mile widziane będą skany dokumentów scalone w jeden plik pdf) na adres: rekrutacja@zim.krakow.pl do dnia 17 lipca 2020 r. do godziny 15:00.
Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić do wglądu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone przez kandydatów kopie dokumentów nie będą zwracane. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
IX. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH:
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniu 23-24 lipca 2020 r. w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. W. Reymonta 20.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy w terminie do dnia 28 lipca 2020 r.
Informacja o nazwisku kandydata wyłonionego na stanowisko Radcy Prawnego będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.krakow.pl/zim najpóźniej do dnia 28 lipca 2020 r.
X. ILOŚĆ ETATÓW:
1 etat
DYREKTOR Łukasz Szewczyk