W trosce o bezpieczeństwo naszych mieszkańców i pracowników urzędu prosimy, aby osoby przychodzące na umówione wizyty były wyposażone w maseczki i rękawiczki ochronne oraz posiadały swój własny długopis.
Od dnia 22 marca Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców zmienia zasady obsługi mieszkańców w następujący sposób:
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną w kraju zwracamy się z prośbą o ograniczenie załatwiania spraw tylko do tych niezbędnych, tj: zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu do 30 dni od daty sprzedaży/zakupu (preferowany sposób – Elektroniczna Skrzynka Podawcza PWPW, e-PUAP)
Do spraw niezbędnych nie należy odbiór dowodu rejestracyjnego w ciągu 30 dni od daty rejestracji. Pozwolenie czasowe zachowuje ważność przez cały okres trwania pandemii.
Od dnia 22 marca, nastąpi ograniczenie bezpośrednich wizyt w Wydziale:
1. Od poniedziałku tj. 22 marca br. w związku z zamknięciem Galerii Handlowych, Punkty Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Krakowa będą również nieczynne. Sprawy/wnioski, które zostały tam złożone, będą już realizowane w odpowiedniej lokalizacji głównej Wydziału. I tak:
• al. Powstania Warszawskiego 10, jeżeli wniosek złożony był w POM Bronowice
• os. Zgody 2, jeżeli wniosek złożony był w POM Serenada,
• ul. Wielickiej 28a, jeżeli wniosek złożony był w POM Bonarka.
Klientów, którzy byli umówieni w Punktach Obsługi Mieszkańca w Galerii Bronowice, Bonarka lub Serenada w poniedziałek 22 marca br., prosimy o udanie się do właściwej lokalizacji głównej Wydziału – w tym samym terminie. Wizyty te zachowują swoją ważność. Poniedziałek 22 marca, będzie jedynym dniem, kiedy Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców będzie obsługiwał mieszkańców do godz. 18:00.
Klientów, którzy byli umówieni w Punktach Obsługi Mieszkańca w Galerii Bronowice, Bonarka lub Serenada we wtorek i środę 22 i 23 marca br., prosimy o udanie się do właściwej lokalizacji głównej Wydziału – w miarę możliwości – w tym samym dniu. Wizyty te również zachowują swoją ważność.
Osoby, które miały wyznaczony termin wizyty po godzinie 15:00, proszone są o przybycie do Urzędu w godzinach od 7: 40 do 15:00 – w miarę możliwości w dniu w którym dokonały rezerwacji.
2. Utrzymana zostaje rezerwacja wizyt (złożenie wniosku w sprawach rejestracji pojazdów oraz praw jazdy, odbiór dokumentów). Rezerwacja wizyt odbywa się na stronie internetowej: https://umawianiewizyt.um.krakow.pl/ lub telefonicznie, nr tel.: 12 616 9109.
3.W przypadku braku wolnych terminów na stronie: https://umawianiewizyt.um.krakow.pl/, dokumenty do Wydziału można również składać drogą elektroniczną za pośrednictwem https://www.esp.pwpw.pl/ lub przez https://obywatel.gov.pl/ w zależności od rodzaju sprawy (do czego szczególnie zachęcamy), do urn wystawionych we wszystkich oddziałach naszego Wydziału, za pośrednictwem poczty, lub przez paczkomaty. O załatwieniu sprawy i dalszym sposobie postępowania, będziemy informować telefonicznie lub drogą e-mail, dlatego prosimy o podanie nam kontaktów do Państwa na składanych wnioskach.
Zobacz także: