Praca w jednostce
CENTRUM ADMINISTRACYJNE NR 2
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC
(NR REF. 2/24)
I. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku
- wymagania zgodne z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (tekst jednolity: Dz.U.2019, poz.1282) określone dla stanowisk urzędniczych;
- spełnienie wymagań określonych w art. 21.2-8 ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U.2023.1304, 1606)
- wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym lub wyższe, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku;
- doświadczenie zawodowe: wykształcenie średnie - min. 4 lata/wykształcenie wyższe – min. 1 rok
- nieposzlakowana opinia.
Osoby, które nie spełniają wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
II. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) pozwalające na optymalne wykonywanie zadań
- Preferowany kierunek wykształcenia o profilu ekonomicznym
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku płacowym
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa pracy;
- Znajomość MS Office; biegła obsługa komputera i programów biurowych; łatwość redagowania pism urzędowych.
- Umiejętności zawodowe: w zakresie planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, skrupulatne i sumienne wykonywanie zadań, odpowiedzialność, terminowość, wysoka kultura osobista.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Komputerowe sporządzanie listy płac; wynagrodzeń, godzin nadliczbowych i nocnych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, średnich urlopowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych na podstawie posiadanych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisów
- Dokonywanie potrąceń dobrowolnych i obowiązkowych na listach płac
- Wystawienie przelewów na wypłaty pracowników, składki ZUS i zaliczki na podatek dochodowy, oraz na potrącenia o których mowa w pkt. 2
- Prowadzenie kartotek zarobkowych pracowników
- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS, e-PFRON i deklaracji podatkowych dla urzędów skarbowych (rozliczenia w tym zakresie);
- Rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników i wychowanków z ZUS;
- Sporządzanie zaświadczenia o wynagrodzeniu na żądanie pracownika;
- Sporządzanie sprawozdań dot. wynagrodzenia dla GUS;
- Weryfikacja rachunków do umów zlecenie/o dzieło oraz prowadzenie analizy realizacji tych umów w odniesieniu do planu finansowego jednostki;
- Obsługa i rozliczanie ZFŚS;
- Sporządzanie wydruków komputerowych na koniec każdego miesiąca- miesięcznie i narastająco dotyczące wysokości wykorzystania środków finansowych zatwierdzonych w planie budżetu na dany rok;
- Uzgodnienie zapisów i stanów księgowych kont analitycznych z syntetyką – płace;
- Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych;
- Zastępstwo na czas nieobecności pracowników:. kasjera, księgowego ds. księgowości budżetowej;
- Wykonywanie zadań zleconych przez Głównego księgowego oraz Dyrektora jednostki w zakresie zajmowanego stanowiska
IV. Warunki pracy i płacy:
- Miejsce pracy: Centrum Administracyjne nr 2; 31-977 Kraków os. Szkolne 27.
- rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę na czas określony; w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym - 6-mies. z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej; możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
- praca w podstawowym systemie czasu pracy;
- wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r.(Dz.U 2018,poz.936 z późniejszymi zmianami) oraz Regulaminem Wynagradzania;
- zatrudnienie: od 15 marca 2024r.
- wymiar etatu: 0,75
V. Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie ( wg. dostępnych powszechnie wzorów)
- Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz dodatkowe uprawnienia, kursy, staże, a także doświadczenie zawodowe i staż pracy (kserokopie).
- Oświadczenie o niekaralności kandydata– osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia przedstawi informację z Krajowego Rejestru Karnego zgodnie wymaganiami niezbędnymi.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Administracyjnym nr 2 w Krakowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
VII. Klauzula informacyjna Administratora o przetwarzaniu danych osobowych
w procesie rekrutacji (proszę wydrukować i podpisać tekst zamieszczony poniżej)
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych – Kandydat do pracy
Oświadczenia o wyrażeniu zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Centrum Administracyjne Nr 2 przez okres najbliższych … miesięcy.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Centrum Administracyjne Nr 2 (dalej: CA2), z siedzibą w Krakowie na os. Szkolnym 27, 31-977 Kraków, reprezentowane przez Dyrektora.
Mogą się Państwo kontaktować z Administratorem danych osobowych pod adresem e-mail: sekretariat@centrumadministracyjnenr2.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu: 12 644 51 70.
Inspektor Ochrony Danych
We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych, pisząc na adres: biuro@personal-data.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, a w przypadku osób pracujących z małoletnimi - ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochrony małoletnich, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych będą:
- podmioty współpracujące oraz realizujące usługi dla CA2,
- podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji lub przez okres wskazany w obowiązujących przepisach prawa.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez liczbę miesięcy określonych w zgodzie.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do wycofania udzielonej zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i/lub ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochrony małoletnich jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie automatycznej analizy danych.
Dane nie są przekazywane do krajów trzecich.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty z dopiskiem „Nabór – Sam. Referent ds. płac” należy składać (osobiście, pocztą, poczta elektroniczną) w sekretariacie Centrum Administracyjnego nr 2; os. Szkolne 27, 31-977 Kraków (czynne w godz. 7.30 - 15.30) do dnia 26.02.2024r. r. godz.8.00 - decyduje data stempla pocztowego)
- Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Postępowanie w ramach naboru obejmuje analizę dokumentów kandydata oraz rozmowy z wybranymi kandydatami.
- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
- O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową lub telefonicznie.
- Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich załączonych dokumentów do wglądu.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie placówki.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata
IX. Ilość etatów
0,75 etatu
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalneWynik naboru