Praca w Urzędzie Miasta Krakowa
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE ZBYWANIA LOKALI W WYDZIALE SKARBU MIASTA UMK (1 ETAT)
(NR REF. 5-GS-2024)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracowniczki/pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne)
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe: prawo, geodezja, gospodarka przestrzenna, administracja, ekonomia z zakresu gospodarowania nieruchomościami.
- Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych, kancelariach prawnych, firmach związanych z obrotem nieruchomościami albo obsługą geodezyjną.
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami.
- Znajomość ustawy o własności lokali.
- Znajomość kodeksu cywilnego ze szczególnym uwzględnieniem części ogólnej, własności i innych praw rzeczowych oraz prawa spadkowego.
- Znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece.
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego.
- Znajomość uchwały nr XLVI/568/08 Rady Miasta Krakowa z dnia 11 czerwca 2008 r. w sprawie zasad zbywania lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków oraz określenia warunków udzielenia bonifikaty i wysokości stawek procentowych.
- Znajomość uchwały nr CII/2804/22 Rady Miasta Krakowa z dnia 21 grudnia 2022 r. w sprawie zasad udzielania bonifikat od ceny zbycia lokali mieszkalnych - na rzecz ich najemców.
- Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych w ww. zakresie.
- Umiejętność prowadzenia rozmów ze stronami w sprawach z zakresu działania danego stanowiska.
- Uprawnienia zawodowe bądź ukończone studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości, zarządzania nieruchomościami.
- Orzeczenie o niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie postępowań dotyczących sprzedaży lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży oraz nieruchomości wykorzystywanych na realizację świadczeń zdrowotnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków.
- Opracowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa oraz projektów uchwał Rady Miasta Krakowa w sprawach należących do zakresu działania Referatu.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma stron.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, skargi, wnioski.
- Przygotowywanie wniosków o opinie kierowanych do innych komórek organizacyjnych UMK i jednostek gminnych.
- Badanie i analiza treści ksiąg wieczystych.
- Zamawianie i odbiór kopii dokumentów zgromadzonych w zbiorze ksiąg wieczystych oraz składanie wniosków.
- Przeprowadzanie wizji w terenie.
- Gromadzenie materiału dokumentacyjnego w wyżej wymienionych sprawach, w tym dokumentacji prawno-geodezyjnej.
- Przyjmowanie i udzielanie informacji stronom.
- Przygotowywanie i podpisywanie protokołów rokowań w sprawach z zakresu działania Referatu: sprzedaży lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży oraz nieruchomości wykorzystywanych na realizację świadczeń zdrowotnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków.
- Zawieranie umów notarialnych dotyczących sprzedaży lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży oraz nieruchomości wykorzystywanych na realizację świadczeń zdrowotnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków.
- Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych.
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału i zleconych przez kierownika referatu/Dyrektora Wydziału oraz jego zastępców.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowniczek/pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracowniczka/pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
- Stanowisko: Referent, Podinspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Skarbu Miasta – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Jana Kasprowicza 29.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.800,- do 5.500,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność: nie.
- Praca przy komputerze: tak.
- Praca w soboty: nie.
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie.
- Praca w terenie: tak.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 3 marca 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 8 marca 2024 roku o godz. 8.00 Sala Portretowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Informacja o liczbie kandydatów/kandydatek spełniających wymogi formalneWynik naboru