PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE EWIDENCJI POJAZDÓW I KIEROWCÓW UMK
(NR REF. 6-KM-2018)

 

Oferujemy:
  1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
  3. Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
  4. Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
  5. Dostęp do najnowszych technologii.
  6. Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
  7. Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
  8. Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
  9. Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.

 

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy

 

- wymagania niezbędne (formalne):

  • Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
  • Wykształcenie wyższe.

     

    Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

     

    - Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

     

    a) Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

    b) Znajomość obowiązujących przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, a w szczególności rozdziałów dot. rejestracji pojazdów oraz wyrejestrowania pojazdów.

    c) Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.

    d) Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach.

    e) Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.

    f) Znajomość w sprawie warunków i trybu wydawania kart pojazdów, wzoru karty pojazdu oraz jej opisu.

    g) Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.

    h) Znajomość przepisów dotyczących samorządu terytorialnego.

    i) Odporność na stres i zdolność do pracy pod presją klientów.

    j) Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.

    k) Umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność i własna inicjatywa.

    l) Referencje z poprzedniego miejsca zatrudnienia – jeżeli były wydane.

     

    Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.

     

    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

     

    a) Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wyrejestrowania i rejestracji pojazdów.

    b) Konsultowanie spraw z zakresu procedury administracyjnej.

    c) Konsultowanie projektów decyzji i postanowień pod względem merytorycznym i formalnym.

    d) Monitorowanie orzecznictwa administracyjnego oraz przedstawienie stosownych wniosków w zakresie związanym z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi.

    e) Przygotowanie projektów zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w sprawach dotyczących działania wydziału.

    f) Użytkowanie systemów POJAZD oraz aplikacji do rejestrowania czasu pracy RCP.

    g) Opracowanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych na stanowisku spraw.

    h) Prowadzenie korespondencji w sprawach rejestracji i wyrejestrowań pojazdów oraz wykonywanie czynności związanych ze współpracą z innymi urzędami oraz organami ścigania.

    i) Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców i kierownika referatu.

     

    Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:

     

    • Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony na 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej lub 7 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nie określony.

    • Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.

    • Miejsce pracy: Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców– Urząd Miasta Krakowa.

    • Stanowisko : Referent lub Podinspektor.

    • Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3.000,- do 3.800,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,

    • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.

     

     

     

    Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim:

     

    a) formularz zgłoszeniowy,

    b) dokument potwierdzający tożsamość,

    c) dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,

    d) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,

    e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).

     

    Postępowanie rekrutacyjne składa się z trzech etapów:

     

    pierwszy etap - wstępna selekcja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych,

    drugi etap - test wiedzy i umiejętności,

    trzeci etap - rozmowa kwalifikacyjna.

     

    Oferty składa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej www.bip.krakow.pl w terminie do 9 grudnia 2018 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Testy kwalifikacyjne dla osób, które spełnią wymogi formalne odbędą się w dniu 13 grudnia 2018 roku o godz. 8.00 w Sali Konferencyjnej UMK przy os. Zgody 2 w Krakowie.

    O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

     

 


Zarządzenie Nr 1333/09 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 17 czerwca 2009 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska pracy



Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne



Wynik naboru