Oferujemy:
a) Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
b) Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
c) Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
d) Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
e) Dostęp do najnowszych technologii.
f) Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
g) Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji.
h) Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
i) Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie wyższe - prawo lub administracja.
c) Minimum roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
d) Spełnienie pozostałych wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
* wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1291, z późn. zm.).
b) Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo Przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292, z późn. zm.).
c) Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych
i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1252), Rozdział 1 i 2.
d) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, z późn. zm.)
e) Znajomość procedury przekazywania danych z wniosku CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej.
f) Znajomość procedury wydawania zaświadczeń o przedsiębiorcy wpisanym do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej do 31 grudnia 2011 r. przez Prezydenta Miasta Krakowa.
g) Znajomość aplikacji Word i Excel.
h) Umiejętność przeprowadzania rozmów z klientami.
i) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
j) Znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) potwierdzona certyfikatem.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
a) Przyjmowanie wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki o:
- wpis do CEIDG przedsiębiorcy,
- zmianę wpisu w CEIDG oraz innych danych,
- zawieszenie wykonywania działalności gospodarczej,
- wznowienie wykonywania działalności gospodarczej,
- opublikowanie informacji o pełnomocniku,
- wykreślenie przedsiębiorcy z CEIDG w związku z trwałym zaprzestaniem działalności gospodarczej,
- wykreślenie przedsiębiorcy z CEIDG z informacją o przekształceniu w jednoosobową spółkę kapitałową,
- wykreślenie przedsiębiorcy z CEIDG w związku z niepodjęciem działalności,
- rezygnacji z zaprzestania wykonywania działalności,
- wpisy, żądania, zgłoszenia, wnioski i zmiany do naczelnika urzędu skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
- uzupełnienie informacji o dacie trwałego zaprzestania wykonywania działalności gospodarczej do wpisów przedsiębiorców, którzy zostali wykreśleni z CEIDG przed dniem 19 maja 2016 r.,
- wpis informacji o niepodjęciu działalności gospodarczej do wpisów przedsiębiorców, którzy zostali wykreśleni z CEIDG przed dniem 19 maja 2016 r., a w których wskazana jest data trwałego zaprzestania wykonywania działalności gospodarczej,
- ustanowieniu przez przedsiębiorcę zarządcy sukcesyjnego,
- zmianę danych zarządcy sukcesyjnego przez przedsiębiorcę,
- wykreślenie zarządcy sukcesyjnego w przypadku jego odwołania lub rezygnacji z pełnionej funkcji.
b) Potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy składającego wniosek o wpis do CEIDG.
c) Potwierdzanie wnioskodawcy przyjęcia wniosku.
d) Przekształcanie wniosku o wpis do CEIDG na postać dokumentu elektronicznego, opatrywanie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, albo podpisuje w inny sposób akceptowany przez system CEIDG.
e) Ponowne przekształcanie wniosku, w przypadku gdy wpis do CEIDG jest niezgodny z treścią wniosku przekształconego już przez Urząd Miasta Krakowa.
f) Wzywanie do skorygowania lub uzupełnienia niepoprawnego wniosku o wpis do CEIDG, pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania.
g) Żądanie okazania paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość i obywatelstwo, w przypadku gdy przedsiębiorca nie posiada numeru PESEL.
h) Żądanie od osób zagranicznych (o których mowa w art. 4 ust. 2, ust. 4, ust. 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) przedstawienia oryginału dokumentu potwierdzającego aktualny status, o którym mowa w tych przepisach albo jego notarialną lub urzędowo uwierzytelnioną kopię.
i) Przyjęcie od przedsiębiorcy będącego płatnikiem składek:
- zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i do ubezpieczenia zdrowotnego albo tylko do ubezpieczenia zdrowotnego,
- zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego członków rodziny,zmiany danych wykazanych w zgłoszeniach,
- zgłoszenia wyrejestrowania z ubezpieczeń.
j) Przyjęcie zgłoszenia rejestracyjnego lub aktualizacyjnego, o którym mowa w przepisach ustawy o podatku od towarów i usług.
k) Przyjęcie oświadczenia o wyborze przez przedsiębiorcę formy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych albo wniosku o zastosowanie opodatkowania w formie karty podatkowej albo rezygnacji z wybranej formy opodatkowania lub informacji o zmianach we wniosku o zastosowanie karty podatkowej lub likwidacji prowadzonej działalności opodatkowanej w formie karty podatkowej.
l) Przyjęcie zawiadomienia o zamiarze prowadzenia ksiąg rachunkowych.
ł) Profesjonalne wsparcie przy wypełnianiu wniosku o wpis do CEIDG oraz prawidłowym określeniu działalności wg kodów PKD 2007.
m) Archiwizowanie wniosków o wpis do CEIDG złożonych w UMK.
n) Wydawanie zaświadczeń o przedsiębiorcy wpisanym do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej do 31 grudnia 2011 r. przez Prezydenta Miasta Krakowa.
o) Przygotowywanie projektów innych pism i dokumentów dla klientów oraz urzędów i instytucji w sprawach wchodzących w zakres działania referatu.
p) Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania referatu zleconych przez Dyrektora, jego zastępcę i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
a) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
b) Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
c) Stanowisko : Referent lub Podinspektor.
d) Miejsce pracy: Wydział Spraw Administracyjnych – Urząd Miasta Krakowa.
e) Lokalizacja: 30-552 Kraków, ul. Wielicka 28a.
f) Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3 400 – 4 000 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
g) Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Praca w Punktach Obsługi Mieszkańców, zlokalizowanych w budynkach Urzędu Miasta Krakowa oraz w galeriach handlowych na terenie Krakowa. Godziny pracy - 8 godzin,
od poniedziałku do soboty, w przedziale czasu pomiędzy 7:30 a 18:00, rotacyjnie według ustalonego harmonogramu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 22 października 2020 roku. Decyduje data wysłania formularza.
Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 26 października 2020 roku o godz. 9.00 w Sali 303 UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną
na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.