Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Oddziału Kancelaria Magistratu (OR-16) należy:
obsługa korespondencji wpływającej do UMK, korespondencji wewnętrznej, korespondencji wysyłanej z UMK oraz udzielanie obywatelom informacji – bezpośrednio i telefonicznie;
publikacja ogłoszeń na tablicach urzędowych, doręczenia zastępcze;
poświadczanie własnoręczności i autentyczności podpisów na oświadczeniach (deklaracjach), formularzach i drukach, zgodnie z wymogami ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych;
realizacja czynności związanych z zakładaniem profilu zaufanego;
obsługa składów chronologicznego i informatycznych nośników danych;
nadzór nad zapewnieniem jednolitych standardów jakościowych funkcjonowania stanowisk informacyjno – podawczych we wszystkich obsługiwanych lokalizacjach UMK, w tym podejmowanie współpracy z innymi wydziałami, w których prowadzone są branżowe stanowiska informacyjno – podawcze, celem zapewnienia adekwatnych standardów.