Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zadań Stanowisk ds. Obsługi Składu Chronologicznego (OR-16-3) należy:
koordynacja i obsługa składu chronologicznego (weryfikacja dokumentów papierowych, przyporządkowywanie dokumentów do danego rodzaju składu, rejestracja dokumentów, wypożyczanie i wyrejestrowywanie dokumentów ze składu, nadzór nad dokumentami znajdującymi się w składzie),
koordynacja i obsługa składu informatycznych nośników danych (przyporządkowywanie nośników do danego rodzaju składu, rejestracja, porządkowanie i wypożyczanie nośników ze składu, wyrejestrowywanie nośników i nadzór nad nośnikami znajdującymi się w składzie),
bieżąca analiza problematyki funkcjonowania składu chronologicznego w zakresie perspektywy krótkoterminowej i długoterminowej.