Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Symbol: KM
Adres siedziby: Aleja Powstania Warszawskiego 10, 31-541 Kraków
Telefon: 12-616-9109
Faks: 12-616-9364
Kontakt:www.bip.krakow.pl/idz
Dyrektor Wydziału: Witold Krupiarz
Zastępca Dyrektora Wydziału: Grzegorz Wasyl
Telefon:12-616-9362
P.O. Zastępcy Dyrektora Wydziału: Maciej Nazimek
Telefon:12-616-9362

Zakres działania:

Sprawy rejestracji pojazdów, wydawania praw jazdy, kontroli i nadzoru nad stacjami diagnostycznymi, ośrodkami szkolenia kierowców oraz licencje na transport drogowy (Taxi, przewóz osób i rzeczy).


Zarządzenie Nr 2202/2019 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30.08.2019 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców.


Uwagi:

INFORMACJA TELEFONICZNA

12 616 9109
 

KOMUNIKAT 1 

Urząd Miasta Krakowa zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta

Od poniedziałku, tj. 16 marca 2020 r., budynki Urzędu Miasta Krakowa będą dostępne wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie.
RZĄD ZAPOWIADA, ŻE TERMINY URZĘDOWE ZOSTANĄ WYDŁUŻONE.

Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa będzie można złożyć elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu w 13 poniższych lokalizacjach UMK:

1. pl. Wszystkich Świętych 3-4
2. ul. Sarego 4
3. ul. Biskupia 18
4. ul. Stachowicza 18
5. ul. Lubelska 27
6. ul. Mogilska 41
7. ul. Grunwaldzka 8
8. ul. Kasprowicza 29
9. al. Powstania Warszawskiego 10
10. Rynek Podgórski 1
11. ul. Dekerta 24
12. os. Zgody 2
13. ul. Wielicka 28a

Wyjątkiem będzie rejestracja bieżąca zgonów oraz sporządzanie aktów zgonów. W tych sprawach pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego przyjmują osobiście w dwóch lokalizacjach: ul. Lubelska 27 oraz os. Zgody 2.
Władze Krakowa apelują, by z urzędnikami kontaktować się za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie. Jednocześnie proszą o wyrozumiałość, przypominając, że urząd ? jak każdy pracodawca ? musi się liczyć z nieobecnością pracowników korzystających z prawa opieki nad dziećmi, a także zezwala na pracę zdalną tym osobom, które ze względów zdrowotnych nie powinny narażać się na ryzyko zakażenia.


PROSIMY O KORZYSTANIE Z USŁUG ELEKTRONICZNYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ DOSTĘPNYCH NA STRONIE www.bip.krakow.pl - https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=69044   
PROSIMY O POWSTRZYMANIE SIĘ OD OSOBISTYCH WIZYT W URZĘDACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

 

KOMUNIKAT 2

Informacja dla klientów, którzy czekają na odbiór dowodu rejestracyjnego

 

 

JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ, WNIOSKI, OPŁATY
KOMPLEKSOWA INFORMACJA CO GDZIE KIEDY

 

 

Obsługa osób niesłyszących:

 

Al. Powstania Warszawskiego 10

  • 1. Magdalena Godzik-Adamska, inspektor Referatu Rejestracji Pojazdów KM-02, Centrum Administracyjne stanowisko 4.


Struktura wydziału:
Referat Rejestracji Pojazdów I - KM-01
Referat Rejestracji Pojazdów II - KM-02
Referat Rejestracji Pojazdów III - KM-03
Referat Praw Jazdy - KM-04
Referat Transportu i Działalności Regulowanej - KM-05
Referat Organizacyjny - KM-06
Referat Rejestracji Pojazdów IV - KM-07
Referat Postępowań Administracyjnych - KM-08


Jak załatwić sprawę w Urzędzie -
Lista procedur realizowanych przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców (45)


Wstecz