Wszelkie zapytania związane z prowadzeniem BIP MJO na wspólnej platformie BIP MK należy kierować na adres e-mail: bipmjo@um.krakow.pl
W sprawach pilnych prosimy o kontakt pod numerem: 12 616-84-92 lub 887-201-680, w poniższych dniach oraz godzinach:
Środa 08:00 - 10:00
Piątek 13:00 - 15:00
1. W celu złożenia Wniosku o utworzenie nowego BIP MJO należy skontaktować się mailowo/telefonicznie z Koordynatorem BIP MJO lub przesłać wypełniony wniosek poprzez platformę e-PUAP.
2. Po otrzymaniu informacji zwrotnej dot. akceptacji wniosku, należy wyznaczyć Administratora BIP MJO oraz co najmniej jednego Redaktora BIP MJO, jak i zastosować się do wytycznych otrzymanych w korespondencji mailowej.
W celu dodania nowego użytkownika, jak i uzyskania przez niego certyfikatu niezbędnego do korzystania z aplikacji BIP MK, należy postępować zgodnie z nowo przyjętą procedurą zamieszczoną na stronie „Dodanie nowego użytkownika BIP MJO” oraz udostępnioną Instrukcją.
Aby usprawnić proces nadawania uprawnień do aplikacji BIP MK dla nowego użytkownika należy wypełnić Formularz zgłoszenia użytkownika BIP MJO.
UWAGA! Korespondencję dotyczącą upoważnień dla użytkowników BIP MJO należy kierować wyłącznie poprzez system e-PUAP
3. Po założeniu strony BIP jednostki, należy niezwłocznie zarejestrować ją na stronie www.bip.gov.pl (instrukcja) oraz założyć Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na stronie www.epuap.gov.pl (instrukcje).