DYREKTOR
ZARZĄDU INWESTYCJI MIEJSKICH W KRAKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTORA
W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
NR REF. 9-ZIM-2024
I. OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Ruchomy czas pracy, w godzinach pomiędzy 7:00 a 17:00.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Wynagrodzenie wypłacane na koniec przepracowanego miesiąca.
- Wsparcie kierownika działu oraz pracowników w bieżących działaniach.
- Pracę w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek korekcyjnych.
- Dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”).
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
- Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- Wykształcenie wyższe.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
III. WYMAGANIA DODATKOWE (BĘDĄCE PRZEDMIOTEM OCENY):
- Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Znajomość ustawy o rachunkowości.
- Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
- Znajomość rozporządzenia w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
Dodatkowym atutem będą:
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
- Udokumentowana znajomość obsługi programu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel.
Uwaga: Po analizie przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Weryfikacja dokumentów pod względem formalno - rachunkowym i merytorycznym.
- Ewidencjonowanie oraz dekretowanie dokumentów księgowych.
- Rozliczanie inwestycji i przygotowanie dokumentów celem przekazania wytworzonych środków trwałych do innych podmiotów Gminy Miejskiej Kraków.
- Analiza kont, uzgadnianie sald kont majątkowych, rozrachunków oraz pozostałych kont księgowych (w tym: wystawianie potwierdzeń sald, not odsetkowych itp.).
- Przygotowywanie raportów i analiz i pism w zakresie realizowanych czynności.
- Weryfikacja danych/uzgodnień do sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej oraz rocznej sporządzanej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Współpraca przy sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego.
- Współpraca w prowadzeniu ewidencji rozliczeń umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami.
- Przygotowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wszczęcia procedury zamówienia publicznego na usługi i dostawy udzielanych zgodnie z potrzebami Działu Finansowo-Księgowego.
- Bieżąca kontrola terminowości zwrotów zabezpieczeń wnoszonych tytułem gwarancji należytego wykonania umowy oraz gwarancji i rękojmi.
V. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- Wymiar czasu pracy: 1 etat.
- Miejsce pracy: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Reymonta 20.
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy.
- W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę.
- Płaca zasadnicza w wysokości od 4300 zł brutto + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa naliczana od płacy zasadniczej i dodatku funkcyjnego (do 50%) + uznaniowa nagroda kwartalna.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
VI. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA:
W Zarządzie Inwestycji Miejskich w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV
- Dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje
- Dokumenty potwierdzające staż pracy
- Oświadczenie wg załączonego wzoru
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wg załączonego wzoru
VIII. ZASADY NABORU:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie ZIM lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ul. Władysława Reymonta 20, 30 - 059 Kraków lub drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@zim.krakow.pl do dnia 8 kwietnia 2024 roku do godziny 15.00.
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko nr ref. 9-ZIM-2024”
Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do ZIM).
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone przez kandydatów kserokopie dokumentów nie będą zwracane. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
IX. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH:
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniu 12 kwietnia 2024 roku w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Reymonta 20.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy w terminie do dnia 17 kwietnia 2024 roku.
Informacja o nazwisku wyłonionego kandydata zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.krakow.pl/zim najpóźniej do dnia 17 kwietnia 2024 roku.
X. LICZBA ETATÓW:
1 etat