Od 18 maja br. Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu realizuje bezpośrednią obsługę mieszkańców wyłącznie w zakresie spraw, które wymagają złożenia dokumentacji w wersji papierowej
Od 18 maja br. Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu realizuje bezpośrednią obsługę mieszkańców wyłącznie w zakresie spraw, które wymagają złożenia dokumentacji w wersji papierowej tj. projektów czasowej bądź stałej organizacji ruchu oraz wniosków o wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny oraz ich odbioru.
Obsługa odbywać się będzie w godzinach od 8:00 do 15:00, jedynie po wcześniejszej rezerwacji wizyty, której można dokonać pod numerem:
1. Referat Stałej Organizacji Ruchu, tel. 12 616 58 25
2. Referat Czasowej Organizacji Ruchu, tel. 12 616 58 28
3. Referat Geometrii Dróg i Sterowania Ruchem, tel. 12 616 84 65
Prosimy jednak, ze względu na Państwa bezpieczeństwo oraz wygodę, aby w miarę możliwości korzystać z istniejących kontaktowych kanałów teleinformatycznych.
Nadal utrzymujemy system obsługi polegający na tym, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa można złożyć elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu w 14 poniższych lokalizacjach UMK:
1. pl. Wszystkich Świętych 3-4
2. ul. Sarego 4
3. ul. Biskupia 18
4. ul. Stachowicza 18
5. ul. Lubelska 27
6. ul. Mogilska 41
7. ul. Grunwaldzka 8
8. ul. Kasprowicza 29
9. al. Powstania Warszawskiego 10
10. Rynek Podgórski 1
11. ul. Dekerta 24
12. os. Zgody 2
13. ul. Wielicka 28a
14. ul. Nowohucka 1