Szanowni Wyborcy, na dzień 13 października br. wyznaczony został termin wyborów do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.
Wydział Spraw Administracyjnych przypomina, że możliwość jednorazowego dopisania do spisu wyborców istnieje wyłącznie do 5-tego dnia przed terminem wyborów, tj. do 8 października (wtorek).
Także składając wniosek o wpis do stałego rejestru wyborców Gminy Miejskiej Kraków do 8 października br. można mieć pewność, że wniosek zostanie rozpatrzony przed terminem wyborów.
Stąd też, mając na uwadze zbliżający się termin wyborów, prosimy o składanie wniosków o dopisanie do spisu wyborców, rejestru wyborców czy wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania, odpowiednio wcześnie.
Wnioski o dopisanie do spisu lub rejestru wyborców, a także o pobranie zaświadczenia o prawie do głosowania można składać w referatach ewidencyjno-dowodowych Wydziału Spraw Administracyjnych, zgodnie z adresem zamieszkania.
Informacje na temat adresów i godzin przyjmowania stron.