Wydział Spraw Administracyjnych
Referat Udostępniania Danych i Informacji Adresowej
Adres siedziby:
Aleja Powstania Warszawskiego 10, 31-541 Kraków
P.O. Kierownika Referatu:
Zakres działania:Do zakresu działania Referatu Udostępniania Danych i Informacji Adresowej (SA‑10) należy:
- udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL na podstawie przepisów o ewidencji ludności;
- wydawanie zaświadczeń o braku osób zameldowanych lub ilości osób zameldowanych pod danym adresem;
- wydawanie zaświadczeń zawierających pełny lub częściowy odpis danych dotyczących osoby przetwarzanych w prowadzonym rejestrze mieszkańców i rejestrze PESEL;
- wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie udostępnienia danych jednostkowych oraz postanowień o odmowie wydania zaświadczenia lub wydania zaświadczenia o żądanej treści;
- udzielanie odpowiedzi na wnioski o dostęp do danych z ewidencji ludności w trybie dostępu do informacji publicznej;
- przygotowywanie danych statystycznych z zakresu ewidencji ludności dla potrzeb innych jednostek, w tym komórek wewnętrznych Urzędu Miasta Krakowa oraz miejskich jednostek organizacyjnych;
- udostępnianie danych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców i rejestru PESEL na potrzeby postępowań prowadzonych przez jednostki organizacyjne Gminy Miejskiej Kraków, w związku z realizowanymi przez nie zadaniami własnymi oraz zleconymi z zakresu administracji rządowej, w tym także na potrzeby prowadzonych postępowań sądowych;
- nadzór nad powierzonym sprzętem użyczonym do realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
Wstecz
Metka:
Podmiot publikujący:
WYDZIAŁ SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Osoba odpowiedzialna:
TOMASZ POPIOŁEK, DYREKTOR WYDZIAŁU
Osoba publikująca:
MAGDALENA KRAWCZYK
Data wytworzenia:
2004-10-20
Data publikacji:
2008-09-29
Data aktualizacji:
2023-05-23