Wydział Organizacji i Nadzoru
Referat Ds. Zarządzania Dokumentacją w Umk
Adres siedziby:
Osiedle Zgody 2, 31-949 Kraków
Zakres działania:1. Do zakresu działania Referatu ds. Zarządzania Dokumentacją w UMK (OR-15), należą w szczególności sprawy:
1) Analiza zagadnień i problematyk w zakresie organizacyjnym oraz formalnoprawnym, związanych z realizacją zadań mających na celu wdrożenie, utrzymanie i rozwój w UMK systemu EZD;
2) Pełnienie roli Gospodarza systemu EZD, w szczególności bieżący nadzór i koordynacja prac przedwdrożeniowych, wdrożeniowych oraz związanych z późniejszym funkcjonowaniem systemu, w ścisłej współpracy z Oddziałem Społeczeństwa Informacyjnego oraz Centrum Obsługi Informatycznej;
3) Pełnienie roli Gospodarza systemu rejestracji i obiegu korespondencji.
2. Kierownik Referatu pełni jednocześnie rolę Koordynatora Czynności Kancelaryjnych, realizując te zadania przy pomocy wskazanego pracownika Wydziału oraz w ścisłej współpracy z Referatem Kancelaria Magistratu, Referatem Archiwum oraz Oddziałem Społeczeństwa Informacyjnego. Zakres ten w szczególności dotyczy następujących spraw:
1) Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych w UMK, właściwym doborem klas z wykazu akt oraz właściwym prowadzeniem akt spraw;
2) Realizacja wsparcia i szkoleń wewnętrznych dla wydziałów w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.
Wstecz