Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
"Budowa z przebudową linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudzice, Odcinek 4 - od obiektów mostowych nad rzeką Wisłą do stacji Kraków Płaszów (od km 2.010 do km 2.600 LK91); w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudzice (od km 67.200 do km 70.799 linii nr 133 i od km 0.000 do 16.000 linii nr 91) wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej na odcinku Kraków Główny - Kraków Płaszów - Kraków Bieżanów, w ramach projektu POIŚ 7.1-74"
„Budowa z przebudową linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice, Odcinek 3 – obiekty mostowe nad rzeką Wisłą (od km 1.750 do km 2.010 LK91), w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice (od km 67.200 do km 70.799 linii nr 133 i od km 0.000 do 16.000 linii nr 91) wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej na odcinku Kraków Główny – Kraków Płaszów – Kraków Bieżanów, w ramach projektu POIŚ 7.1 – 74”.
"Budowa gminnej drogi publicznej, klasy dojazdowej w ciągu dróg oznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego obszaru Wielicka-Wschód symbolami KD/D.3, KD/D.7"
„Budowa Trasy Łagiewnickiej – etap III: budowa odcinka od ul. Ludwisarzy do ul. Do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia wraz z budową i przebudową sieci infrastruktury technicznej"
Rozbudowa ulicy Bosackiej (drogi gminnej, klasy Z zbiorczej) z budową ronda, do połączenia z ulicą Wita Stwosza, wraz z odwodnieniem w Krakowie (odc. A-C1 km 0+019.00 - 0+0.98.00, odc. C-D km 0+000.00 - 0+170.00 i odc. C-E km 0+000.00-0+050.00) oraz przebudową Wita Stwosza, wraz z infrastrukturą techniczną: budową sieci kanalizacji ogólnospławnej (średnica DN 300 mm o długości L=28.00 m, odc. A-C1 km 0+028.50-0+055.00; średnica DN500 mm o długości L=29.50 m, odc. C-E km 0+008.00-0+035.50; średnica DN600 mm o długości L=154.50 m, odc. C-D km 0+009.00-0+143.00) i sieci oświetlenia ulicznego ( o długości L=330m; odc. A-C1 km 0+017.00-0+094.00, odc. C-D km 0+000.00-0 + 178.00), przebudową sieci energetycznej ( o długości L=131 m; odc. A-C1 km 0+056.00-0+101.00, odc. C-D km 0+134.00-0+155.00) i wodociągowej (średnica DN160 mm długości L=59.50, odc. C-E km 0+004.00-0+052.00), zabezpieczeniem sieci teletechnicznej (o długości L=9.50 m, odc. A-C1 km 0+030.30) oraz likwidacją odcinków sieci: energetycznej (o długości 155m), sieci kanalizacyjnej (o długości 90 m), sieci wodociągowej(o długości 70 m).
Budowa z przebudową linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice, odcinek 7 – Kraków Bieżanów do granicy projektu (od km 9.330 do km 16.371 linii kolejowej nr 91)
„ROZBUDOWA UL. KRZYŻAŃSKIEGO (DROGA POWIATOWA KLASY Z) W KRAKOWIE NA ODCINKU OD WLOTU SKRZYŻOWANIA (KM 0+43.66) Z UL. MYŚLENICKĄ (DROGA POWIATOWA KLASY Z) I UL. NIEWODNICZAŃSKIEGO (DROGA GMINNA KLASY L) DO GRANICY ADMINISTRACYJNEJ MIASTA KRAKOWA (KM 0+927.35) WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, PRZEBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO LAMP ORAZ KABLA ZASILAJĄCEGO, PRZEBUDOWĄ SIECI GAZOWEJ WRAZ Z PRZYŁACZAMI, PRZEBUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z PRZYŁACZAMI, PRZEBUDOWĄ SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, PRZEBUDOWĄ SIECI TELETECHNICZNEJ NAPOWIETRZNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, PRZEBUDOWĄ PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ ROZBIÓRKI ISTN. SIECI UZBROJENIA TERENU I OGRODZEŃ W ZAKRESIE [...]"