1) Wymagania niezbędne (formalne):
b) wykształcenie średnie lub wyższe techniczne;
c) staż pracy:
- na stanowisko podinspektora: co najmniej 3 lata przy wykształceniu średnim,
- na stanowisko inspektora: co najmniej 5 lat przy wykształceniu średnim oraz co najmniej 3 lata przy wykształceniu wyższym,
- na stanowisko specjalisty: co najmniej 3 lata przy wykształceniu średnim.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2) Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawy prawo budowlane;
- Ustawa o drogach publicznych;
- Ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych;
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;
- Ustawy kodeks postępowania administracyjnego z uwzględnieniem przepisów dot. decyzji administracyjnych;
- Ustawy o pracownikach samorządowych;
- Ustawy o samorządzie gminnym;
b) znajomość struktury oraz statutu ZDMK w Krakowie;
c) umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej;
d) umiejętność formułowania pism;
e) biegła znajomość obsługi programów z pakietu MS Office, Autocad/ZwCad, Zuzia/Norma;
f) umiejętność pracy w zespole;
g) umiejętność prowadzenia rozmów ze stronami w kwestiach objętych zakresem działania danego stanowiska;
h) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy.
UWAGA: Przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku.
3) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Współpraca z wykonawcami dokumentacji technicznej w trakcie jej opracowania w zakresie jej kompletności, uzyskania wszelkich decyzji formalno-prawnych, prawidłowości rozwiązań technicznych;
- Przygotowywanie materiałów do SIWZ dla wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Analiza warunków technicznych, terenowych oraz ustalenie zakresu przyszłych opracowań projektowych;
- Udział w komisjach przetargowych, radach technicznych, naradach koordynacyjnych;
- Dokonywanie analiz, ocen, sprawozdań dokumentacji projektowej oraz dokonywanie ewentualnych zmian oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad dokumentacji przez jednostkę projektową;
- Współpraca z Wydziałem Architektury i Urbanistyki UMK, Wydziałem Skarbu Miasta w zakresie pozyskiwania decyzji formalno-prawnych;
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do realizacji zadań inwestycyjnych;
- Udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji, naradach technicznych, problemowych i innych spotkaniach;
- Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami oraz wymogami.
5) Warunki pracy i płacy:
a) Wymiar czasu pracy: pełny etat;
b) Umowa na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika;
c) Miejsce pracy: Kraków ul. Galicyjska 1;
d) Opis stanowiska pracy:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu,
e) Płaca zasadnicza w zależności od stażu:
- na stanowisku podinspektora od 4500 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
- na stanowisku inspektora od 5000 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
- na stanowisku specjalisty od 5500 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
f) Oferujemy: ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę, możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń, terminowo wypłacane wynagrodzenie.
6) Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie internetowej ZDMK, zakładka praca);
b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie,
c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
UWAGA: Osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będą musiały dostarczyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
7) Klauzula informacyjna Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji.
8) Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie ZDMK lub przesłać pocztą na adres: Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53, 31-586 Kraków lub przesłać drogą elektroniczną na adres: nabory@zdmk.krakow.pl w terminie do dnia: 12.04.2024 r.
Koperta lub temat wiadomości e-mail muszą zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. 12-24".
Decyduje data wpływu do ZDMK. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 12 616-74-29.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.