1) Wymagania niezbędne (formalne):
b) wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu geodezji i kartografii;
c) staż pracy:
- na stanowisko inspektora: co najmniej 5 lat przy wykształceniu średnim, co najmniej 3 lata przy wykształceniu wyższym;
- na stanowisko specjalisty: co najmniej 3 lata przy wykształceniu średnim;
d) znajomość programu AutoCad lub MicroStation, pakietu MS Office .
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2) Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) Znajomość ustaw wraz z aktami wykonawczymi:
- prawo geodezyjne i kartograficzne,
- o gospodarce nieruchomościami,
- o drogach publicznych,
- o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- o pracownikach samorządowych,
- o samorządzie gminnym,
b) Umiejętność analizy geodezyjnej dokumentacji technicznej, dokumentacji geodezyjnoprawnej, treści ksiąg wieczystych, drogowych opracowań projektowych oraz znajomość procesów inwestycyjnych,
c) Umiejętność analizy i właściwego stosowania przepisów prawa w zakresie realizowanych na stanowisku zadań,
d) Zdolności analityczne, umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
e) Samodzielność w realizacji zadań, umiejętność formułowania pism,
f) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy.
3) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-Wprowadzanie danych do systemu eDIOM (system ewidencji dróg i obiektów mostowych) w module graficznym MapView (zapewnione szkolenie).
-Prowadzenie spraw z zakresu regulacji linii rozgraniczających pasy drogowe.
-Opiniowanie wniosków dotyczących gospodarowania nieruchomościami;
-Reprezentowanie ZDMK w postępowaniach komunalizacyjnych, reprywatyzacyjnych, rozgraniczeniowych, podziałowych oraz czynnościach geodezyjnych związanych z ustaleniem granic nieruchomości,
-Rozpoznawanie możliwości realizacji statutowych zadań ZDMK w zakresie stanu prawnego nieruchomości;
-Pozyskiwanie materiałów z zasobów geodezyjnych oraz wieczystoksięgowych,
-Sporządzanie analiz stanu prawnego nieruchomości pozostających w zarządzie ZDMK,
-Sporządzanie wniosków o wprowadzenie zmian w EGiB oraz wniosków o wydanie decyzji do postępowań geodezyjnych inicjowanych przez ZDMK.
5) Warunki pracy i płacy:
a) Wymiar czasu pracy: pełny etat;
b) Umowa na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika;
c) Miejsce pracy: Kraków ul. Galicyjska 1;
d) Opis stanowiska pracy:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu,
e) Płaca zasadnicza w zależności od stażu:
- na stanowisku inspektora od 4500 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
- na stanowisku specjalisty od 5000 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
f) Oferujemy: ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę, możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń, terminowo wypłacane wynagrodzenie.
6) Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie internetowej ZDMK, zakładka praca);
b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie,
c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
UWAGA: Osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będą musiały dostarczyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
7) Klauzula informacyjna Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji.
8) Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie ZDMK lub przesłać pocztą na adres: Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53, 31-586 Kraków
lub przesłać drogą elektroniczną na adres: nabory@zdmk.krakow.pl w terminie do dnia: 12.04.2024 r.
Koperta lub temat wiadomości e-mail muszą zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. 11-24".
Decyduje data wpływu do ZDMK. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 12 616-74-29.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.