Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Referatu ds. Legislacyjnych, Nadzoru nad Dzielnicami i Umów (WD-03) należy:
wykonywanie zadań związanych z nadzorem Prezydenta Miasta Krakowa i Rady Miasta Krakowa nad Dzielnicami Miasta Krakowa;
udzielanie członkom Rad Dzielnic oraz mieszkańcom porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów dotyczących działalności Dzielnic Miasta Krakowa, w tym:
obsługa korespondencji organów Dzielnic,
udzielanie mieszkańcom informacji dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego ze szczególnym uwzględnieniem informacji o Radach Dzielnic,
udzielanie pomocy oraz informacji w zakresie związanym z przygotowaniem sesji Rad Dzielnic,
świadczenie członkom Rad Dzielnic pomocy przy sporządzaniu projektów uchwał;
dokonywanie formalno-prawnej oceny uchwał organów Dzielnic Miasta Krakowa;
prowadzenie ewidencji uchwał organów Dzielnic Miasta Krakowa w zakresie nadzoru nad nimi oraz przekazywanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa oraz miejskich jednostek organizacyjnych celem ich realizacji;
monitorowanie komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa oraz miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie terminowej realizacji uchwał organów Dzielnic Miasta Krakowa;
realizacja zadania Dzielnic Miasta Krakowa „Komunikacja z mieszkańcami dzielnicy”;
realizacja i współdziałanie przy wykonywaniu czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych w ramach realizacji zadania Dzielnic Miasta Krakowa „Komunikacja z mieszkańcami dzielnicy”;
przygotowywanie i realizacja umów/zleceń/postępowań przetargowych niezbędnych w realizacji zadania „Komunikacja z mieszkańcami dzielnicy”;
współpraca z Referatem Organizacyjno-Budżetowym (WD-01) w zakresie realizacji umów w ramach zadania „Komunikacja z mieszkańcami dzielnicy”;
koordynacja spraw w zakresie udostępniania informacji publicznej;
koordynacja, kontrola i przygotowywanie odpowiedzi na polecenia wykonania zadania w zakresie działania referatu;
koordynacja realizacji działań związanych z Polityką Bezpieczeństwa Informacji; współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie przetwarzania danych oraz obsługa aplikacji informatycznej System Ewidencjonowania Zbiorów, Administrowania i Monitorowania SEZAM.