Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Referatu Obsługi Dzielnic (WD-02) należy:
kompletowanie i aktualizacja informacji osobowych dotyczących członków Rad Dzielnic, niezbędnych dla prawidłowej obsługi zadań należących do zakresu działania Wydziału we współpracy z Referatem Organizacyjno-Budżetowym (WD-01);
prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej organów Dzielnic Miasta Krakowa, w tym:
obsługa korespondencji organów Dzielnic,
publikowanie i aktualizacja w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa informacji z pracy organów Dzielnic, w tym uchwał Rad i Zarządów Dzielnic, protokołów z sesji Rad i posiedzeń Zarządów Dzielnic, protokołów z posiedzeń komisji oraz harmonogramów sesji Rad Dzielnic wraz z przedmiotem obrad,
prowadzenie w formie arkusza kalkulacyjnego bieżącego zestawienia zadań w ramach środków finansowych wydzielonych do dyspozycji Dzielnic we współpracy z Referatem Organizacyjno-Budżetowym (WD-01),
prowadzenie dokumentacji będącej podstawą wypłaty diet członkom organów Dzielnic oraz sporządzanie zestawień stanowiących podstawę wypłaty diet we współpracy z Referatem Organizacyjno-Budżetowym (WD-01),
udzielanie informacji prowadzącemu obrady w zakresie formalnych aspektów przebiegu obrad,
sporządzanie protokołów oraz prowadzenie list obecności z posiedzeń organów Dzielnic,
obsługa spotkań Przewodniczących Rad i Zarządów Dzielnic,
zaopatrywanie organów Dzielnic w materiały biurowe,
dokonywanie uzgodnień stanu ewidencji środków trwałych stanowiących wyposażenie siedziby Dzielnicy oraz nadzór nad sprzętem powierzonym Dzielnicy,
prowadzenie ewidencji osobistej odpowiedzialności bezpośrednich użytkowników wyposażenia technicznego;
udzielanie mieszkańcom informacji dotyczących funkcjonowania samorządu, w tym informacji o kompetencjach komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa i miejskich jednostek organizacyjnych;
udzielanie mieszkańcom informacji z zakresu działania Dzielnicy dot. między innymi sesji Rady Dzielnicy, posiedzeń Zarządu;
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Krakowa, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie spraw dotyczących obsługi Dzielnic Miasta Krakowa w zakresie działania referatu;
wprowadzanie danych oraz ich bieżąca aktualizacja w systemach i podsystemach informatycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami.