Wydział Mieszkalnictwa
Referat Organizacyjny
Adres siedziby:
Rynek Podgórski 1, 30-533 Kraków
Zakres działania:
- obsługa kancelaryjno – biurowa i sekretarska Wydziału oraz rejestrowanie korespondencji wpływającej za pomocą przeznaczonej do tego aplikacji i obsługa elektronicznej skrzynki Wydziału;
- prowadzenie Punktu Obsługi Mieszkańców w budynku przy Rynku Podgórskim 1;
- prowadzenie spraw osobowych i spraw dotyczących badań lekarskich pracowników Wydziału wraz z obsługą programu Integrator;
- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i prowadzenie ich rejestracji;
- monitorowanie stosowania Polityki Bezpieczeństwa Informacji w Wydziale;
- realizacja założeń Systemu Zarządzania Jakością;
- prowadzenie rejestrów kart usług/procedur zewnętrznych i instrukcji postępowania/procedur wewnętrznych oraz zarządzeń i poleceń Dyrektora Wydziału;
- prowadzenie ewidencji skarg, wniosków, petycji oraz opinii prawnych wpływających do Wydziału oraz monitorowanie terminowości udzielania na nie odpowiedzi;
- monitorowanie terminowości realizacji uchwał i zarządzeń;
- koordynacja obsługi Internetowego Dziennika Zapytań oraz Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Wydziału;
- realizacja zadań wynikających ze współpracy krajowej i zagranicznej;
- koordynacja kontaktów z komórką Urzędu Miasta Krakowa właściwą do spraw informacji medialnej;
- opracowywanie zbiorczych informacji dla innych jednostek organizacyjnych, na podstawie informacji przekazanych przez referaty;
- zaopatrywanie Wydziału w środki trwałe, wyposażenie i materiały biurowe, prowadzenie książki inwentarzowej środków trwałych oraz nadzór nad ich właściwym wykorzystaniem;
- prowadzenie spraw związanych z potrzebami szkoleniowymi i delegacjami;
- prowadzenie obsługi bibliotecznej Wydziału;
- monitoring przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników Wydziału;
- wprowadzanie do Systemu Obsługi Zamówień Publicznych danych związanych z planowaniem oraz z realizacją zamówień publicznych, a także koordynacja zamówień publicznych w Wydziale;
- prowadzenie działań dotyczących realizacji budżetu bieżącego, do których należy:
a) sporządzanie projektu budżetu, sporządzanie analiz oraz wniosków dotyczących zmian w budżecie i kontrola realizacji wydatków budżetowych,
b) sporządzanie harmonogramów realizacji wydatków oraz nadzór nad przestrzeganiem harmonogramów realizacji poszczególnych zadań i dokonywanie korekt na podstawie Zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa,
c) dysponowanie środkami finansowymi w granicach kwot określonych w budżecie, sprawdzanie prawidłowości przedkładanych faktur i rachunków, kwalifikowanie ich do wypłaty,
d) prowadzenie zbioru umów/zleceń zawieranych w Wydziale,
e) sporządzanie kwartalnych analiz z wykonywanych zadań w zakresie dochodów i wydatków budżetowych w ramach kwot dotacji celowych przyznanych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej, otrzymanych za dany okres,
f) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji zadań budżetowych,
g) rejestracja krajowych wyjazdów służbowych pracowników Wydziału.
Wstecz