Wybrane Wydziały Urzędu Miasta Krakowa, w których realizowane są określone usługi są dostępne dla obywateli.
Prosimy jednak, ze względu na Państwa bezpieczeństwo oraz wygodę, aby w miarę możliwości korzystać z istniejących kontaktowych kanałów teleinformatycznych.
Nadal utrzymujemy system obsługi polegający na tym, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa można złożyć elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu w 14 poniższych lokalizacjach UMK:
1. al. Powstania Warszawskiego 10
(prawa jazdy, rejestracja pojazdów, transport, ewidencja ludności, dowody osobiste, sprawy handlu – w tym zezwolenia na sprzedaż alkoholu, sprawy konsumenckie)
2. os. Zgody 2
(rejestracja pojazdów, ewidencja ludności, dowody osobiste, rejestry stanu cywilnego, sprawy z zakresu Wydziału Kształtowania Środowiska)
3. ul. Wielicka 28a
(rejestracja pojazdów, rejestry stanu cywilnego, ewidencja ludności, dowody osobiste, działalność gospodarcza)
4. ul. Stachowicza 18
(świadczenia rodzinne, 500+, fundusz alimentacyjny, dodatki, karty)
5. ul. Lubelska 27 i 29
(rejestry stanu cywilnego)
6. ul. Dekerta 24
(sprawy Miejskiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności)
7. Rynek Podgórski 1
(sprawy z zakresu Wydziału Ds. Jakości Powietrza)
1. Wydział Edukacji (ul. Stachowicza 18) - działanie Dziennika Podawczego
2. Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu (ul. Wielopole 1)- zasady bezpośredniej obsługi klienta
Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo informujemy, że wstęp do ww. lokalizacji będzie możliwy z użyciem maseczki ochronnej (ewentualnie w inny sposób zasłonięte nos i usta) oraz po zdezynfekowaniu dłoni przy wejściu do budynku.