BIP MJO - Zarząd Dróg Miasta Krakowa

DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG MIASTA KRAKOWA

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków


Inspektor w Dziale Warunków w Sekcji Inwestycji Niedrogowych – 1 etat

(Nr ref. 03-19)

 

 

1) Wymagania niezbędne (formalne):

a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;

b) wykształcenie: wyższe prawnicze;

c) staż pracy: minimum 1 rok;

 

UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

 

2) Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

a) min. 6 miesięczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej;

b) znajomość przepisów z zakresu:

- Ustawy kodeks postępowania administracyjnego;

- Kodeks cywilny;

- Ustawa o drogach publicznych;

- Ustawy prawo budowlane;

- Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

- Ustawa o drogach publicznych;

- Ustawy o gospodarce nieruchomościami;

- Ustawy o pracownikach samorządowych;

- Ustawy o samorządzie gminnym;

c) znajomość struktury oraz statutu ZDMK;

d) znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;

e) znajomość obsługi komputera i programów z pakietu MS Office;

f) umiejętność pracy w zespole;

g) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność,

sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach

kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy.

 

UWAGA: Przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku

 

3) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.

 

4) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- analiza dokumentacji i pism przychodzących, wraz ze wskazaniem sposobu rozstrzygania problemów w ich rozpatrywaniu;

- rozpatrywanie wniosków osób prywatnych, instytucji oraz podmiotów zewnętrznych oraz odpowiadanie na pisma w zakresie kompetencji Sekcji;

- aktywny udział w przygotowywaniu umów i innych pism w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych w tym uczestniczenie w negocjacjach dotyczących warunków umów, aneksów, porozumień;

- opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych dotyczących obiegu umów;

- bieżące prowadzenie wykazu umów, aneksów oraz porozumień;

- pozyskiwanie informacji na temat decyzji z innych merytorycznych Działów ZDMK i Wydziałów UMK, innych jednostek organizacyjnych GMK;

- wydawanie opinii wewnętrznych w zakresie powierzonych zadań dla innych komórek organizacyjnych ZDMK;

- prowadzenie obsługi administracyjnej Sekcji, w tym archiwizacja, ze szczególnym uwzględnieniem umów przygotowywanych w ramach działania Sekcji.

 

5) Warunki pracy i płacy:

a) Wymiar czasu pracy: pełny etat;

b) Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej lub na 7 m-cy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony;

c) Miejsce pracy: Dział Warunków, Sekcja Inwestycji Niedrogowych, Kraków ul. Centralna 53;

d) Opis stanowiska pracy:

- praca w równoważnym systemie czasu pracy,

- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej,

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu,

e) Płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 3000,00 zł do 3500,00 zł brutto + dodatek stażowy + premia uznaniowa zgodnie z regulaminem premiowania ZDMK;

 

6) Wymagane dokumenty:

a) kwestionariusz osobowy (do pobrania także w punkcie obsługi klienta ZDMK) – podpisany odręcznie,

b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),

c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,

d) w przypadku posiadania: kopie certyfikatów, kursów, szkoleń, itp.

e) podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),

g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

7) Klauzula informacyjna Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji.

 

8) Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53, 31-586 Kraków.

Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. 03-19" - w terminie do dnia: 21.01.2019 r.

 

Decyduje data wpływu do ZDMK. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy. Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie ZDMK oraz na stronie Internetowej ZDMK(www.zikit.krakow.pl).

Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 12 616-74-29.

UWAGI:

Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

 

 

 

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektor w Dziale Warunków w Sekcji Inwestycji Niedrogowych (Nr ref. 03-19)
 

Dziennik zmian dokumentu:


2019-01-07 08:49:26
KINGA KASPRZYK-SIWEK
 Publikacja