Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zadań Stanowiska ds. zarządzania strukturą organizacyjną (OR-15-4) należy:
opiniowanie projektów zarządzeń PMK w sprawie podziału na wewnętrzne komórki oraz szczegółowego zakresu działania wydziałów w zakresie ich zgodności z wymaganiami Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67, z 2011 r. Nr 14 poz. 67),
koordynowanie działań związanych z aktualizacją słownika struktury organizacyjnej systemu EZD PUW,
analiza prawidłowości i spójności przekazywanych przez wydziały danych dotyczących struktury organizacyjnej i realizowanych spraw, niezbędnych do konfiguracji systemu EZD PUW,
współpraca z Referatem ds. wdrożenia i utrzymania systemu EZD w zakresie aktualizacji słownika użytkowników systemu EZD PUW oraz nadawania uprawnień użytkownikom systemu EZD w zakresie przewidzianym dla Gospodarzy aplikacji,
działania związane z planowaniem, realizacją i monitorowaniem budżetu Oddziału.