Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Stanowiska ds. Monitorowania Procesów i Zadań (OR-09-1) należy:
koordynacja, w tym projektowanie, wdrażanie, utrzymanie i rozwój - w UMK i w wybranych MJO - systemu budżetowania zadaniowego i rachunkowości zarządczej;
weryfikacja, opiniowanie i ocena projektów i planów zadań bieżących, w szczególności celów, odpowiadających im mierników i wskaźników, wielkości zasobów przewidzianych do zaangażowania, z wykorzystaniem aplikacji STRADOM;
sporządzanie analiz, opinii oraz Raportów Oceny Zadań wydziałów i MJO w zakresie efektywności, jakości, stopnia realizacji celów oraz przedstawianie ich DM oraz Dyrektorom właściwych departamentów;
opracowywanie analiz, opinii i raportów dla Kierowników Pionów dotyczących wybranych przez nich wskaźników oceny realizacji celów polityki Miasta oraz wskaźników służących nadzorowaniu zarządzania na poziomie operacyjnym, w powierzonych im pionach;
opracowywanie – dla właścicieli procesów, Pełnomocnika PMK ds. ZSZ oraz Zespołu Sterującego ZSZ – analiz, opinii oraz propozycji działań doskonalących dotyczących procesów ZSZ, ich powiązań z zadaniami budżetowymi, wyników ich realizacji oraz sposobów ich mierzenia, w tym Raportów kluczowych wskaźników obrazujących trend rozwoju organizacji;
współpraca z wydziałami i MJO - w tym w szczególności z wydziałami znajdującymi się w pionie SK, wydziałem właściwym w sprawach strategii i funduszy europejskich, Centrum Audytu i Kontroli Analitycznej - w zakresie budowy repozytorium danych niezbędnych do zarządzania operacyjnego i strategicznego oraz w procesie budżetowania;
pełnienie roli Gospodarza aplikacji RCP;
prowadzenie ewidencji:
czasu pracy w układzie zadań i działań (RCP),
bieżących zadań budżetowych w aplikacji PLZ,
bieżących zadań budżetowych w aplikacji STRADOM;
monitorowanie realizacji bieżących zadań budżetowych z wykorzystaniem aplikacji STRADOM.