Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Referatu Zarządzania Marką Kraków (KS-04) należą sprawy:
kreowanie marki Miasta w oparciu o Strategię Rozwoju Krakowa, programyvstrategiczne i polityki miejskie;
nadzór nad realizacją i ewaluacją Programu strategicznego komunikacji marki Krakowa;
koordynacja, aktualizacja i monitoring działań oraz sprawozdań w zakresie Programu strategicznego komunikacji marki Krakowa;
koordynowanie przedsięwzięć promocyjnych Miasta, w tym:
obsługa bieżąca spotkań zespołów uczestniczących w procesie koordynacji, tj. Komitetu Sterującego Promocją i Wizerunkiem Miasta Krakowa,
obsługa Platformy Systemu Koordynacji Promocji, w tym m.in.: weryfikowanie rocznych planów promocyjnych komórek organizacyjnych UMK i miejskich jednostek organizacyjnych,
akceptacja projektów graficznych w zakresie ich zgodności z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta;
nadzór nad stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta przez komórki organizacyjne UMK i miejskie jednostki organizacyjne, a także przez beneficjentów środków miejskich;
opiniowanie umów i porozumień komórek organizacyjnych UMK pod kątem zgodności z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta;
prowadzenie i aktualizacja bazy materiałów promocyjnych Miasta (Baza Wizerunku);
ustaleniu składu i wykonaniu elementów „Krakowskiej Wyprawki”,
wysyłce do osób, które przeszły pozytywnie weryfikację beneficjentów „Krakowskiej Wyprawki"
opiniowanie zaangażowania Miasta w projekty realizowane przez podmioty zewnętrzne, w tym opiniowanie wniosków o patronat Prezydenta lub partnerstwo Miasta;
przygotowanie materiałów graficznych na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział;
zarządzanie miejskim systemem wystawienniczym;
prowadzenie magazynów z materiałami wystawienniczymi Wydziału, w tym prowadzenie odpowiedniej ewidencji;
opracowanie koncepcji i nadzór nad produkcją gadżetów promocyjnych Miasta;
prowadzenie magazynów z materiałami promocyjnymi Miasta, w tym prowadzenie odpowiednich ewidencji;
dystrybucja materiałów promocyjnych Miasta zgodnie z obowiązującymi procedurami;
realizacja programu podnoszenia kompetencji marketingowych pracowników komórek organizacyjnych UMK oraz miejskich jednostek organizacyjnych;
realizacja i monitoring badań marketingowych w zakresie promocji Miasta;
organizacja i udział w pracach zespołów zadaniowych i roboczych mających wpływ na wizerunek Miasta;
wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta, właściwego Z-cę Prezydenta, Dyrektora Departamentu, Dyrektora Wydziału oraz Z-cę Dyrektora ds. Marki Kraków i Marketingu lub osobę zastępującą.