Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Referatu ds. Organizacyjnych należy:
prowadzenie obsługi kancelaryjno – biurowej Wydziału i Pełnomocnika Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury;
przygotowywanie informacji, materiałów i prezentacji na potrzeby Pełnomocnika Prezydenta ds. Kultury;
nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Wydziału oraz koordynacja działań w zakresie organizacyjnym i administracyjnym, w tym:
organizowanie i zapewnienie właściwego obiegu korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, w tym dokumentacji w EZD PUW,
prowadzenie i aktualizowanie rejestrów udzielonych przez Prezydenta Miasta Krakowa upoważnień i pełnomocnictw oraz pieczątek i pieczęci urzędowych,
nadzór nad realizacją zadań, poleceń służbowych, zarządzeń i uchwał dotyczących Wydziału,
dbanie o bezpieczeństwo i higienę pracy, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., zapewnienie odpowiedniego sprzętu i warunków do pracy,
zgłaszanie napraw i awarii poprzez aplikację informatyczną Obsługa Budynków Urzędu Miasta Krakowa (OBUD);
prowadzenie spraw kadrowych, szkoleniowych i socjalnych pracowników Wydziału, w tym:
przygotowywanie planów szkoleń i nadzór nad ich realizacją,
obsługa rejestru krajowych delegacji służbowych,
sporządzanie zamówień na środki trwałe, sprzęt i wyposażenie, materiały biurowe, bilety komunikacji miejskiej oraz nadzór nad ich właściwym wykorzystaniem,
prowadzenie ewidencji godzin nadliczbowych pracowników oraz ich rozliczanie,
przygotowywanie planów urlopowych pracowników,
prowadzenie ewidencji badań medycyny pracy i nadzór nad terminowością;
przygotowywanie i procedowanie projektów zarządzeń, uchwał i innych aktów prawnych w zakresie kompetencji Wydziału;
prawidłowe pod względem formalnym i merytorycznym publikowanie i aktualizacja informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa;
ewidencjonowanie i nadzorowanie terminowości udzielenia odpowiedzi na wpływającą do Wydziału korespondencję, w tym:
skargi, wnioski lub petycje interesantów,
korespondencja od Przewodniczącego Rady Miasta Krakowa,
interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta Krakowa,
wnioski i postulaty posłów i senatorów,
wnioski o udzielenie informacji publicznej;
prowadzenie księgi inwentarzowej majątku trwałego Wydziału i kartotek osobistego wyposażenia pracowników;
nadzór nad utrzymaniem i rozwojem Systemu Zarządzania Jakością i realizacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji, w tym obsługa aplikacji SEZAM;
wprowadzanie danych oraz ich bieżąca aktualizacja w systemie INTEGRATOR;
nadzór nad projektami Budżetu Obywatelskiego realizowanymi przez Wydział;
opiniowanie wniosków o objęcie honorowym patronatem Prezydenta Miasta Krakowa projektów i przedsięwzięć kulturalnych.