Przebudowa mostu kolejowego w km 26,227 (w km 26,271 toru nr 1 linii kolejowej nr 95 Kraków Mydlniki - Podłęże), w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Prace na linii kolejowej nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże na odcinku Kościelniki – Podłęże, realizowanego w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej
INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI
Na podstawie art. 72 ust. 6 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2016.353
ze zmianami)
WOJEWODA MAŁOPOLSKI
zawiadamia o wydaniu 09 sierpnia 2017 r. decyzji Nr 24/BZ/2017 znak: WI-XI.7840.1.108.2017.BC o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, na wniosek z 14.06.2017 r. złożony 14 czerwca 2017 r. przez inwestora: PKP Polskie, Linie Kolejowe S.A., ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, działającego przez pełnomocnika: Janusz Woźniakowski, Koltech Infra Sp. z o.o., ul. Wolnego 12, 40-857 Katowice, inwestycji pn.: Przebudowa mostu kolejowego w km 26,227 (w km 26,271 toru nr 1 linii kolejowej nr 95 Kraków Mydlniki - Podłęże), w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Prace na linii kolejowej nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże na odcinku Kościelniki – Podłęże, realizowanego w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej, w zakresie:
• rozbiórki nawierzchni kolejowej toru nr 1 i 2,
• rozbiórki konstrukcji istniejących przęseł,
• rozbiórki korpusów przyczółków z rozbiórką skrzydeł,
• odbudowy korpusów przyczółków,
• budowy nowych skrzydeł przyczółków równoległych do koryta cieku,
• przebudowy stożków skarpowych wraz z ich obrukowaniem,
• zabudowy nowych konstrukcji nośnych niezależnych pod każdym z torów,
• montażu do konstrukcji nośnych obustronnych chodników stalowych służbowych
dla obsługi obiektu,
• wykonania izolacji przęseł i odwodnienia obiektu wraz z wykonaniem stref przejściowych podtorzowych,
• ułożenia nawierzchni kolejowej toru nr 1 i 2,
• zabezpieczenia antykorozyjnego wszystkich powierzchni betonowych,
• budowy schodów służbowych od strony toru 1 i 2,
• umocnienia skarp potoku płytami ażurowymi,
na działce nr 506 obr. 33 Nowa Huta, gm. M. Kraków.
Adres zamierzenia budowlanego: województwo małopolskie, powiat M. Kraków, gmina Kraków, miejscowość Kraków, jednostka ewidencyjna Nowa Huta, obręb ewidencyjny nr 33, nr działki ewidencyjnej 506.
Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z treścią ww. decyzji Wojewody Małopolskiego dotyczącej przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko oraz dokumentacją sprawy w Oddziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej I Instancji Wydziału Infrastruktury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, ul. Basztowa 22, pokój 67, tel. 12 39 21 667, w dniach i godzinach pracy Urzędu: poniedziałek w godz. 900–1700, wtorek – piątek w godz. 730–1530.