„Przebudowa linii kolejowej nr 133 – stacja Kraków Mydlniki (km 62,000 – 65,400 linii nr 133) - Obiekt 14”
O B W I E S Z C Z E N I E
Stosownie do wymogów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.) oraz art. 9o ust. 6 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1594.),
WOJEWODA MAŁOPOLSKI
zawiadamia o wszczęciu w dniu 14 marca 2014 r. postępowania administracyjnego (znak sprawy: WI-VI.747.1.1.2014), na wniosek inwestora: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji, 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, działającego przez pełnomocnika: Pana Bartłomieja Siuta, PKP PLK S.A. Centrum Realizacji Inwestycji, Zespół ds. modernizacji linii kolejowej E30 na odc. Zabrze-Katowice-Kraków z siedzibą w Katowicach, 40-085 Katowice, ul. Mickiewicza 29, (wniosek uzupełniono 14 kwietnia 2014 r.) w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej dla inwestycji pn.: „Przebudowa linii kolejowej nr 133 – stacja Kraków Mydlniki (km 62,000 – 65,400 linii nr 133) - Obiekt 14” obejmującej:
Układ torowy
- Przebudowa układu torowego od km 62,400 do km 65,400 linii nr 133,
- Przebudowa układu torowego: tor 1KB i tor 2KB od km 5,430 do km 7,357 linii nr 118,
- Przebudowa nawierzchni i podtorza kolejowego od km 62,400 do km 65,400 linii nr 133,
- Rozbiórka rozjazdów 28kpl. (linia nr 133),
- Rozbiórka kozła oporowego w km 64,107 linii nr 133,
- Budowa rowów przytorowych: od km 62,400 do km 65,400 linii nr 133,
- Budowa rozjazdów 31kpl. (linia nr 133),
- Budowa rozjazdów 7kpl. (tor 1KB i tor 2KB),
- Rozbiórka peronów:
Peron nr 1 – wyspowy dwukrawędziowy zlokalizowany pomiędzy torem nr 1 a torem nr 2 od km 63,030 do km 63,339 linii nr 133,
Peron jednokrawędziowy od km 63,245 do km 63,266 linii nr 133,
- Budowa dwóch peronów wyspowych, dwukrawędziowych z elementami małej architektury (wiaty, ławki, tablice informacyjne, kosze):
Peron nr 1 na międzytorzu torów nr 1 i nr 3 w km 63,132 -63,332 linii nr 133
Peron nr 2 na międzytorzu torów nr 2 i nr 4 w km 63,366 – 63,566 linii nr 133
- Budowa chodników technologicznych od km 63,127 do km 63,848 oraz od km 64,080 do km 64,279 linii nr 133 o szerokości 1,50m,
- Budowa wygrodzenia panelowego od km 63,127 do km 63,852, od km 62,283 do km 63,873, od km 64,080 do km 64,729 oraz od km 64,066 do km 64,279 linii nr 133,
- Budowa przejścia technologicznego utwardzonego od km 63,852 do km 64,080 linii nr 133,
- Budowa kozłów oporowych stalowych wraz z zasypka piaskową – 3 szt. (km 63,003, km 63,165, km 64,294 linii nr 133),
- Budowa tacy szczelnej od km 62,954 do km 62,990 linii nr 133,
- Budowa wzmocnienia podtorza kolejowego:
kolumny kształtowane w technologii wymiany dynamicznej + warstwa transmisyjna (geomaterac gr. 30cm, szer. typowa 3,6m)
Linia 133 km 62,400 - 65,400 połączenie MPL Balice - Kraków
tor 1 [km] tor 2 [km] 1KB [km] 5,9 - 7,357 2KB [km] 5,328 - 5,6 7,102 - 7,356
62,450 - 62,650 62,450 - 62,650 6,975 - 7,075 6,975 - 7,075
62,750 - 62,850
kolumny kamienne formowane w technologii wibrowymiany + warstwa transmisyjna (geomaterac gr. 30cm, szer. typowa 3,6m)
Linia 133 km 62,400 - 65,400 połączenie MPL Balice - Kraków
tor 1 [km] tor 2 [km] tor 6 [km] 1KB [km] 5,9 - 7,357 2KB [km] 5,328 - 5,6 7,102 - 7,356
65,140 - 65,230 65,140 - 65,230 64,250 - 64,450 5,430 - 5,503
64,550 - 64,850 5,517 - 5,680
64,874 - 64,950 5,978 - 6,268
65,070 - 65,230 6,367 - 6,468
gwoździe gruntowe trwałe z siatka stalową napinającą
połączenie MPL Balice - Kraków
1KB [km] 5,9 - 7,357 2KB [km] 5,328 - 5,6 i 7,102 - 7,356
5,430 - 5,495; 5,515 -5,600
Sieć trakcyjna
- Budowa sieci trakcyjnej w km 62,400 do km 65,400 linii nr 133,
- Przebudowa sieci trakcyjnej nad torami 1KB i 2KB od km 5,430 do km 7,357 linii nr 118,
- Rozbiórka istniejących konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej wraz z przewodami jezdnymi od km 62,400 do km 65,400 linii nr 133,
- Przebudowa kabli sterowania odłącznikami sieci trakcyjnej w km 62.600 – 63.335, 63.660 – 65.180, 65.340 – 65.400 linii kolejowej nr 133,
- Przebudowa 8 kabli zasilaczy z podstacji trakcyjnej PT Mydlniki:
Rudawa 1 doprowadzony do rozłącznika nr R10 na słupie trakcyjnym nr 63-109 w km 63.991,
Rudawa 2 doprowadzony do rozłącznika nr R40 na słupie trakcyjnym nr 63-74 w km 63,933,
Batowice 2 doprowadzony do rozłącznika nr R120 na słupie trakcyjnym nr 64-28 w km 64.636,
Płaszów 1 doprowadzony do rozłącznika nr R30 na słupie trakcyjnym nr 65-1 w km 65.003,
Płaszów 2 doprowadzony do rozłącznika nr R202 na słupie trakcyjnym nr 64-22 w km 64.577,
Płaszów 4 doprowadzony do rozłącznika nr R220 na bramce nr 64-59 w km 64.742,
Balice 1 doprowadzony do rozłącznika nr R530 na słupie trakcyjnym nr 7-7 w km 7.129 linii nr 118,
Balice 2 doprowadzony do rozłącznika nr R540 na słupie trakcyjnym nr 7-2 w km 7.011 linii nr 118,
- Budowa kabli powrotnych od PT Mydlniki do skrzynki przyłączowej w km 63,590.
Obiekty budowlane
- Rozbiórka budynku mieszkalnego w km 63,750 linii nr 133,
- Rozbiórka Nastawni dysponującej w km 63,806 linii nr 133,
- Rozbiórka budynku Przekaźnikowni w km 63,830 linii nr 133,
- Budowa Nastawni LCS Kraków Mydlniki w km 63,400 linii nr 133,
- Budowa ekranów akustycznych w km:
Oznaczenie odcinka ekranu Nawiązanie do kilometrażu linii kolejowej nr 133
Rodzaj ekranu
od do
4-01.1 64+150 64+400 pochłaniający
4-01.1 64+400 64+534 pochłaniający
4-01.2 64+530 64+539 pochłaniający
4-01.3 64+834 64+886 przeźroczysty
4-01.4 64+881 65+059 pochłaniający
4-01.5 65+055 65+400 pochłaniający
4-02.1 62+800 63+000 pochłaniający
4-02.1 62+000 63+096 pochłaniający
4-02.2 63+093 63+122 pochłaniający
4-02.3 63+118 63+200 pochłaniający
4-02.3 63+200 63+450 pochłaniający
Układ drogowy
- Przebudowa ulicy Godlewskiego w km 63,110 linii nr 133,
- Przebudowa ulicy Wieniawy – Długoszowskiego w km od ok. 63,000 do km ok. 64,590 (64,580 km projektowany),
- Przebudowa ulicy Zielony Most w km 64,876 linii nr 133,
- Przebudowa ulicy Łupaszki w km 62,754 linii nr 133,
- Budowa dojazdu do stanowiska odstawczego zlokalizowanego w km ok. 62,970 linii nr 133,
- Budowa placu p. poż. I drogi wewnętrznej do budynku LCS Kraków Mydlniki zlokalizowanego w km ok. 63,400 linii nr 133,
- Likwidacja odcinka ulicy Godlewskiego (po południowej stronie linii kolejowej), w km od ok. 63,700 do km ok. 63,990, stanowiącego dojazd do likwidowanych budynków nastawni i przekaźnikowni.
Obiekty inżynieryjne
- Przebudowa wiaduktu kolejowego w km 64,876 linii nr 133 nad ul. Zielony Most w ciągu linii nr 133,
- Budowa ścian oporowych:
Od km 64,810 do km 64,874 linii nr 133 (SO-41),
Od km 64,788 do km 64,841 linii nr 133 (od km 5,940 do km 5,994 tor 2 KB),
Od km 64,249 do km 64,350 linii nr 133 (od km 6,432 do km 6,534 tor 2 KB),
Od km 64,452 do km 64,547 linii nr 133 (od km 6,235 do km 6,329 tor 2 KB),
Od km 64,962 do km 65,067 linii nr 133 (od km 5,716 do km 5,820 tor 2 KB),
Od km 64,965 do km 65,389 linii nr 133 (od km 5,430 do km 5,853 tor 1KB),
- Przebudowa wiaduktu kolejowego w km 62,754 (WK-36),
- Przebudowa wiaduktu kolejowego w km 63,110 (WK-37),
- Budowa przejścia podziemnego pod torami w km 63,302 (TS-38) oraz likwidacji kładki w km 63,342 (KP-39),
- Zaślepienie przepustu kolejowego w km 63,890 (PK-40).
Urządzenia telekomunikacyjne
- Budowa nowych kabli teletechnicznych w km 62,400 do km 65,400 linii nr 133,
- Przebudowa kabli teletechnicznych wynikających z kolizji z projektowanym układem torowym wraz z odwodnieniem od km 62,400 do km 65,400 linii nr 133,
- Budowa kanalizacji kablowej od km 62,400 do km 65,400 wraz z zabezpieczeniami antykradzieżowymi,
- Budowa urządzeń zegarowych i magnetofonowych na stacji Kraków Mydlniki w km 63,304,
- Budowa urządzeń TVU na stacji Kraków – Mydlniki w km 63,304,
- Przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury kablowej innych operatorów telekomunikacyjnych (Tauron, TP S.A., inny operator),
- Zabezpieczenie istn. ciągu kanalizacji pierwotnej 5-otw. (TP S.A.) w km 5,487 toru nr 1KB (km 65,344 linii 133),
- Przebudowę kabli na odcinku od km 5,485 do 5,586 toru 1KB (km 65,346 - 65,245 linii 133) oraz od km 5,485 do 5,587 toru 1KB (km 65,346 - 65,244 linii 133),
- Przebudowa kabla (Tauron Dystrybucja) XzTKMXpw5x4x0.6 od km 5,822 do 6,016 toru 2KB (km 64,777-64,972 linii 133),
- Budowa kabla Z-XOTKtsd24J w RHDPE40/3,7 (km 7,500 – 7,286 linii 118),
- Budowa kabla XzTKMXpw15x4x0.8 (km 7,500 – 7,286 linii 118).
Elektroenergetyka
- Budowa kontenerowych stacji transformatorowych w km 63,235 oraz w km 64,090 linii nr 133,
- Budowa kabli zasilających w km 62.400 do km 65.400:
• rozdzielnie oświetlenia torów sprzęgania, torów awaryjnych i rozjazdów – RSO1, RSO2,
• rozdzielnie elektrycznego ogrzewania rozjazdów – REOR1 - REOR5,
• budynek nastawni dysponującej – LCS Kraków Mydlniki,
• rozdzielnię oświetlenia peronów, instalacji wewnątrz przejścia podziemnego (oświetlenie, platformy przyschodowe, przepompownia) – RSOT,
• szafy teletechniczne – TVU1-TVU3.
- Budowa oświetlenia:
• terenów kolejowych w km 62.612,50 – 65.083,60,
• 38 rozjazdów i torów w strefie sprzęgania, km 63.134 – 63.828 i km 64.105 – 64,268,
• peronów w km 63,132 -63,332 oraz w km 63,366 – 63,566 linii nr 133,
• terenu przy budynku LCS Mydlniki i budynku stacyjnego w km 63.221 – 63.379,
• przejścia podziemnego pod torami w km 63,302 linii nr 133,
• wiaduktu kolejowego w km 64.876 linii nr 133,
• sygnalizacji świetlnej w rejonie wiaduktu kolejowego w km 64.876 linii nr 133,
• tunel podziemny pod torami ul. Katowickiej,
- Przebudowa kabli energetycznych będących w kolizji z projektowaną infrastrukturą w ramach modernizacji linii E30 w km 62,400 do km 65,400:
• linia napowietrzna (nn, ośw.) wzdłuż ul. Wieniawy-Długoszowskiego w km 62.977 - 63.143 linii E30,
• linia kablowa (ośw. wiaduktu) na skrzyżowaniu z linią E30 w km 63.107,
• linia napowietrzna (nn, ośw.) wzdłuż ul. Wieniawy-Długoszowskiego w km 64.815 – 64.872 linii E30,
• linie kablowe (SN, nn, ośw.) na skrzyżowaniu z linią E30 w km 64.854 – 64.866,
• linia kablowa (ośw. wiaduktu) na skrzyżowaniu z linią E30 w km 64.863,
• kanalizacja sygnalizacji drogowej na skrzyżowaniu z linią E30 w km 64.850 – 64.867,
• linia kablowo-napowietrzna (ośw.) na skrzyżowaniu i wzdłuż linii E30 w km 65.286 – 65.377,
• linia kablowa (SN) na skrzyżowaniu z linią kolejową 118 w km 7.395 – 7.465,
• linii napowietrznej 15kV relacji Ł129 – PRK 4393,
• linii SN relacji GPZ Balicka – Ł129 km 64,228 – 64,453.
Zasilanie trakcji i odbiorów nietrakcyjnych
- Przebudowa linii potrzeb nietrakcyjnych (LPN) od km 64,200 do km 65,400 linii nr 133.
Urządzenia automatyki kolejowej
- Przebudowa sieci i urządzeń srk od 62,400 do km 65,400 linii nr 133,
- Przebudowa urządzeń srk na odcinku od km 5,400 do km 7,550 linii nr 118.
Odwodnienie
- Odwodnienie układu torowego km 62,765-65,400 linii nr 133,
- Odwodnienie peronów i wiat peronowych km 63,132 -63,568 linii nr 133,
- Odwodnienie obiektów inżynieryjnych km 62,754 oraz 63,110 oraz 64,876 linii nr 133,
- Odwodnienie układu drogowego km 63,000 – 64,579 oraz km 64,850 – 64,866.50 linii nr 133,
- Odwodnienie przejścia dla pieszych TS-38 km 63,285.50 – 63,366 linii nr 133,
- Odwodnienie budynku LCS Kraków Mydlniki km 63,339.50 - 63,400 linii nr 133,
- Odwodnienie stanowiska postojowego przy torze odstawczym km 62,954 – 63,065 linii nr 133,
- Odwodnienie ściany oporowej km 64,962 - 65,067 linii nr 133,
- Odwodnienie ściany oporowej km 64,965 - 65,409 linii nr 133.
Instalacje sanitarne
- Przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia Dn80 w ul. Godlewskiego (km 63,107),
- Przebudowa gazociągu średniego ciśnienia Dn180 (km 64,221 – 64,245),
- Przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia Dn200 wraz z przyłączami (km 64,861),
- Przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia Dn160 (km 64,854 – 64,861), ul. Zielny Most, ul. Wieniawy-Długoszowskiego,
- Przebudowa wodociągu Dn40 – Dn150 (km 63,014 – 63,354), ul. Emila Godlewskiego i ul. Wieniawy-Długoszowskiego wraz z przyłączami,
- Rozbiórka nieczynnego wodociągu Dn50 (km 63,107), ul. Godlewskiego,
- Przebudowa wodociągu 2x Dn200 (km 64,225 – 64,240), Rejon Witkiewicza,
- Przebudowa wodociągu Dn160 wraz z przyłączami, ul. Wieniawy – Długoszowskiego (km 64,567 – 64,861),
- Rozbiórka wodociągu Dn200 ul. Zielny Most (km 64,862),
- Przebudowa wodociągu Dn200 na Dn300 ul. Zielony Most (km 64,861),
- Rozbiórka studzienki wodociągowej (km 65,143),
- Rozbiórka studzienki wodociągowej (km 63,805),
- Rozbiórka studzienki wodociągowej (km 63,036),
- Rozbiórka wodociągu Dn40 – 50 (km 63,650 – 63,810),
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej Dn300 wraz z przyłączami ul. Emila Godlewskiego i Wieniawy-Długoszowskiego km 63,014 – 63,140,
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej Dn400 (64,840 – 64,958) ul. Wieniawy-Długoszowskiego, ul. Zielony Most,
- Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do LCS Mydlniki km 63,400,
- Budowa przyłącza wodociągowego do nastawni LCS Mydlniki km 63,400.
Przyłącze do sieci energetycznej Podstacji Trakcyjnej Kraków Mydlniki
- Budowa kabla zasilającego od km 63,000 do km 63,587 linii nr 133,
- Budowa kabla zasilającego od km 63,003 do km 63,587 linii nr 133.
Na działkach:
Województwo Małopolskie, powiat Krakowski, gmina Kraków, obręb Krowodrza
1 . Działki położone w liniach rozgraniczających, które mają uregulowany stan prawny i są własnością albo pozostają w użytkowaniu wieczystym PKP S.A. lub PKP PLK S.A. oraz działki wodne nie podlegające podziałowi:
Obręb 126102_9.00047 Krowodrza: 177
Obręb 126102_9.0048 Krowodrza: 69/4, 71/4, 72/4, 73/4, 74/4, 75/4, 76/4, 77/4, 78/4, 79/4, 80/4, 354, 355, 359
Obręb 126102_9.0001 Krowodrza: 3/4, 21/3, 22/23, 22/25, 22/27, 22/29, 22/31, 22/33, 22/35, 22/37, 22/39, 23/2, 23/6, 24/2, 25/2, 26/2, 27/2, 28/2, 29/2, 30/2, 31/2, 32/2, 33/2, 34/2, 35/2, 36/2, 37/2, 38/2, 39/2, 40/2, 41/2, 42/2, 43/2, 44/2, 44/4, 45/2, 45/4, 46/2, 46/5, 47/2, 48/2, 49/2, 50/2, 50/4, 231/2, 250/2, 251/2, 251/3, 251/4, 251/5, 251/6,
Obręb 126102_9.0006 Krowodrza: 1/2, 439/3, 2/3, 3/6, 420/5, 453
2. Działki położone w liniach rozgraniczających teren inwestycji, przeznaczone pod linię kolejową, które w wyniku podziału nieruchomości stanowić będą własność Skarbu Państwa i użytkowanie wieczyste PKP PLK S.A., w nawiasie podano numer działki przed podziałem:
Obręb 126102_9.0001 Krowodrza: 21/4 (21/2), 22/40 (22/30), 24/5 (24/1), 25/5 (25/1), 30/4 (30/3), 250/4, 250/6, 250/7
Obręb 126102_9.0006 Krowodrza: 3/7 (3/4), 4/2 (4/1), 5/1 (5), 6/2 (6/1), 7/2 (7/1), 8/5 (8/1), 9/3 (9/1), 10/2 (10/1), 11/1 (11), 12/2 (12/1)
Obręb 126102_9.0040 Krowodrza: 148/1 (148), 149/1 (149), 150/1 (150), 151/1 (151), 152/1 (152), 153/1 (153), 154/1 (154), 331/4 (331/2), 331/6 (331/3), 333/5 (333/1), 333/3 (333/2), 334/1 (334), 340/1 (340), 341/1 (341), 342/1 (342), 345/1 (345), 346/1 (346), 347/1 (347), 351/1 (351), 352/4 (352/1), 373/11 (373/5), 377/2 (377/1), 378/2 (378/1), 379/2 (379/1), 384/5 (384/4), 397/1 (397), 399, 400/3 (400/2), 401/1 (401), 402/1 (402), 403/1 (403), 404/1 (404), 405/1 (405), 406/1 (406), 407/3 (407/1), 408/1 (408), 409/1 (409), 410/1 (410), 411/1 (411), 482/1 (482), 517/1 (517), 540/3 (540/1), 551/22 (551/14), 551/20 (551/15), 563/7 (563/1), 565/5 (565/1), 568/1 (568), 570/1 (570), 571/1 (571), 576/1 (576), 577
Obręb 126102_9.00047 Krowodrza: 39/1 (39), 40/1 (40), 106/1 (106), 107/1, 107/3 (107/2), 139/1 (139), 145/1 (145), 146/1 (146), 147/1 (147), 162/1 (162), 165/6 (165/5), 180/1 (180), 181/1 (181), 188/1 (188)
Obręb 126102_9.0048 Krowodrza: 15/3 (15/1), 16/1 (16), 17/1 (17), 18/2 (18/1), 81/7 (81/6), 333/1 (333), 334/1 (334), 358/1 (358),
Obręb 126102_9.0049 Krowodrza: 35/111 (35/106), 270/1 (270)
3. Działki ewidencyjne powstałe w wyniku podziału nieruchomości, nie przeznaczone pod linię kolejową i pozostające w dotychczasowym użytkowaniu, w nawiasie podano numer działki przed podziałem:
Obręb 126102_9.0001 Krowodrza: 21/5 (21/2), 22/41 (22/30), 24/6 (24/1), 25/6 (25/1), 30/5 (30/3),
Obręb 126102_9.0006 Krowodrza: 3/8 (3/4), 4/3 (4/1), 5/2 (5), 6/3 (6/1), 7/3 (7/1), 8/6 (8/1), 9/4 (9/1), 10/3 (10/1), 11/2 (11), 12/3 (12/1)
Obręb 126102_9.0040 Krowodrza: 148/2 (148), 149/2 (149), 150/2 (150), 151/2 (151), 152/2 (152), 153/2 (153), 154/2 (154), 331/5 (331/2), 331/7 (331/3), 333/6 (333/1), 333/4 (333/2), 334/2 (334), 340/2 (340), 341/2 (341), 342/2 (342), 345/2 (345), 346/2 (346), 347/2 (347), 351/2 (351), 352/5 (352/1), 373/12 (373/5), 377/3 (377/1), 378/3 (378/1), 379/3 (379/1), 384/6 (384/4), 397/2 (397), 400/4 (400/2), 401/2 (401), 402/2 (402), 403/2 (403), 404/2 (404), 405/2 (405), 406/2 (406), 407/4 (407/1), 408/2 (408), 409/2 (409), 410/2 (410), 411/2 (411), 482/2 (482), 517/2 (517), 540/4 (540/1), 551/23 (551/14), 551/21 (551/15), 563/8 (563/1), 565/6 (565/1), 568/2 (568), 570/2 (570), 571/2 (571), 576/2 (576)
Obręb 126102_9.00047 Krowodrza: 39/2 (39), 40/2 (40), 106/2 (106), 107/4 (107/2), 139/2 (139), 145/2 (145), 146/2 (146), 147/2 (147), 162/2 (162), 165/7 (165/5), 180/2 (180), 181/2 (181), 188/2 (188)
Obręb 126102_9.0048 Krowodrza: 15/4 (15/1), 16/2 (16), 17/2 (17), 18/3 (18/1), 81/8 (81/6), 333/2 (333), 334/2 (334), 358/2 (358),
Obręb 126102_9.0049 Krowodrza: 35/112 (35/106), 270/2 (270)
oraz o wydaniu 13 maja 2014 r., postanowienia nr 16/W/2014 nakładającego na inwestora obowiązek usunięcia braków we wniosku w terminie do 10 lipca 2014 r.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zainteresowane strony lub ich pełnomocnicy legitymujący się pełnomocnictwem sporządzonym zgodnie z art. 32 i 33 Kodeksu postępowania administracyjnego, mogą zapoznać się z materiałem dowodowym oraz dokumentacją przedłożoną przez inwestora i w tym przedmiocie wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia w Wydziale Infrastruktury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, ul. Basztowa 22, pokój 81, tel. 12-39-21-681 (w godz. pracy urzędu tj. poniedziałek: 900-1700, wtorek – piątek: 730-1530).