Działając na podstawie Polecenia Służbowego nr 17/2013 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 12 czerwca 2013 r. w sprawie przygotowania projektu regulacji dotyczącej zasad używania pojazdów elektrycznych wykorzystywanych dla prowadzenia działalności gospodarczej, Wydział Spraw Administracyjnych UMK ma przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych w dniu 1 października 2013 r. o godz. 15.00 do sali 303 mieszczącej się w siedzibie Urzędu Miasta Krakowa na Placu Wszystkich Świętych ¾, na spotkanie konsultacyjne.
Osoby chętne do wzięcia udziału w spotkaniu, są proszone o potwierdzenie przybycia - w terminie do 30 września 2013 r. do godz. 15.30 na adres e-mailowy: sa.umk@um.krakow.pl
lub bezpośrednio w sekretariacie Wydziału Spraw Administracyjnych UMK, al. Powstania Warszawskiego 10, pok. 620, VI p.
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc - osoby prawne (np. spółki, stowarzyszenia, itp.) mogą być reprezentowane przez nie więcej niż dwie osoby.
Uczestnikami spotkania konsultacyjnego będą m.in.: Członkowie zespołu powołanego Poleceniem Służbowym nr 17/2013 PMK oraz zainteresowani Radni Miasta Krakowa.
Celem spotkania będzie omówienie uwag, propozycji, wniosków i postulatów, które wpłynęły do Wydziału Spraw Administracyjnych UMK (zgodnie z Komunikatem umieszczonym w BIP-ie z dnia 22 sierpnia 2013 r.) oraz zapoznanie zebranych ze stanowiskiem zespołu w tej sprawie.
Planowane jest, by w oparciu o przeprowadzone konsultacje podczas spotkania, została ustalona ostateczna i wiążąca treść projektu regulacji dot. zasad używania pojazdów elektrycznych wykorzystywanych dla prowadzenia działalności gospodarczej (wg. treści § 2 Polecenia Służbowego nr 17/2013 PMK). Dokument ten zostanie przedłożony Prezydentowi Miasta Krakowa.