Prezydent Miasta Krakowa
informuje, iż Zarządzeniem nr 1191/2008 z dnia 19 czerwca 2008 r. wprowadzono system rekomendacji profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) w Krakowie. System rekomendacji odnosi się do firm wyspecjalizowanych w kompleksowej organizacji i obsłudze kongresów w Krakowie.
Zgodnie z regulaminem rekomendowania przez Urząd Miasta Krakowa profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) w Krakowie kongres definiuje się jako spotkanie min. 250 osób, które w jednym miejscu i czasie obradują na wspólny temat.
Rekomendację mogą uzyskać podmioty gospodarcze wyspecjalizowane w planowaniu i organizacji kongresów, posiadające odpowiednie doświadczenie w obrębie merytorycznego i organizacyjnego przygotowania w tym zakresie, zaplecze techniczne oraz zespół pracowników umożliwiających pełną realizację kongresu własnego lub zleconego.
Podstawą do nadania rekomendacji jest wypełnienie wniosku stanowiącego załącznik do ww. regulaminu wraz z załączonymi dokumentami i dostarczenie go do siedziby Biura ds. Turystyki Urzędu Miasta Krakowa przy ul. Brackiej 10 w terminie do 8 sierpnia 2008 r. Wniosek rozpatrzony zostanie w terminie miesiąca.
Rekomendacja nadawana jest na okres 3 lat, w przypadku spełnienia wszystkich wymaganych kryteriów podanych w załącznikach do regulaminu.
Wszelkie informacje na ten temat można uzyskać pod numerami telefonów (012) 6166-069 oraz (012) 6166-071.