Dokument archiwalny
Strategia Promocji Krakowa na lata 2008-2012 - otwarte spotkanie konsultacyjne
Zapraszamy na publiczną prezentację rekomendacji głównych celów, priorytetów
i metod promocji Krakowa na lata 2008-2012. Po prezentacji odbędzie się otwarta dyskusja na temat powstającej strategii marketingu Miasta. Będzie to kluczowe spotkanie na temat wizerunku Krakowa, zorganizowane specjalnie z myślą o zaangażowanie w proces tworzenia strategii ekspertów branżowych, dziennikarzy, opinii publicznej, urzędników.
Prezentację oraz dyskusję przeprowadzi Agencja ESKADRA MarketPlace, której Miasto Kraków powierzyło zadanie stworzenia nowej strategii promocji.
Będziemy zaszczyceni Państwa obecnością na otwartym spotkaniu konsultacyjnym, które odbędzie się w dniu 30 listopada 2007, o godz. 14.00 w Kinie Reduta, ul. św. Jana 6.