Urząd Miasta Krakowa po raz kolejny prowadzi badanie satysfakcji klienta zewnętrznego. Jest ono realizowane od 24 września do 31 października.
Badanie w części stacjonarnej prowadzone jest łącznie w dwudziestu lokalizacjach Urzędu Miasta Krakowa i obejmuje szesnaście komórek organizacyjnych UMK, świadczących bezpośrednią obsługę klienta. Dodatkowo link do samodzielnego wypełnienia elektronicznego kwestionariusza badania otrzymają wszyscy klienci, którzy będą załatwić swoją sprawę elektronicznie. Realizacja badania stacjonarnego przewidziana jest do 14 października, realizacja badania online do 31 października.
Badanie prowadzi zewnętrzny wykonawca, który prowadził badania w 2024 roku, firma Danae Sp. z o.o. Metodologia w części dotyczącej badania stacjonarnego zakłada jego przeprowadzenie na tysiącu losowo dobranych respondentów załatwiających sprawy z Urzędzie Miasta Krakowa i jest realizowana techniką TAPI (tablet assisted personal interview), czyli bezpośredniego indywidualnego wywiadu kwestionariuszowego z wykorzystaniem tabletu. Podobnie, jak w zeszłym roku ankieterzy zapraszają klientów opuszczających daną lokalizację, którzy załatwili sprawę w UMK. Osoby, które załatwiają sprawy elektronicznie na przykład za pośrednictwem platformy ePUAP, otrzymają link z prośbą o wypełnienie ankiety w formie online. Po wypełnieniu ankiety, wyniki zostaną zapisane bezpośrednio na platformie wykonawcy.
Zachęcamy do wyrażenia opinii na temat usług świadczonych przez Urząd Miasta Krakowa, badanie jest całkowicie anonimowe, a Państwa opinie posłużą nam do dalszego doskonalenia jakości świadczonych usług.