Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, jako zarządzający systemem odbierania odpadów komunalnych na terytorium Gminy Miejskiej Kraków (wyznaczony uchwałą Rady Miasta Krakowa nr LII/697/12 z dnia 11 lipca 2012 r., w wykonaniu obowiązku wynikającego z art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - dalej: ustawa) uprzejmie informuje, że zamierza przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terytorium Gminy Miejskiej Kraków, na których nie zamieszkują mieszkańcy, w wyniku którego zawrze umowę obejmującą odbieranie odpadów z tych nieruchomości na okres od dnia 1 kwietnia 2025 r. do dnia 30 września 2026 roku.
Właściciele ww. nieruchomości w terminie 60 dni od dnia zamieszczenia tej informacji mogą złożyć:
Powyższe oświadczenie należy składać do Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków.