Przekazanie odwołania od decyzji Prezydenta Miasta Krakowa nr 38/6740.4/2023 z dnia 21.11.2023 r. znak: AU-01-6.6740.4.29.2023.BUR - ZRID ul. Pana Tadeusza
Na podstawie art. 131 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.), Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, iż w związku z wpływem odwołania od decyzji Prezydenta Miasta Krakowa nr 38/6740.4/2023 z dnia 21.11.2023 r. znak: AU-01-6.6740.4.29.2023.BUR o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn.: „Budowa drogi gminnej klasy dojazdowej oznaczonej w MPZP obszaru " Rejon ulic Nowohuckiej i Klimeckiego" jako KDD.3 w rejonie ul. Pana Tadeusza w Krakowie, wraz z rozbudową ul. Nowohuckiej (drogi powiatowej nr 2275K) oraz ul. Klimeckiego (drogi powiatowej nr 2278K)”, odwołanie wraz z kompletem akt sprawy przekazane zostały w dniu 22.12.2023 r. do rozpatrzenia przez Wojewodę Małopolskiego, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków.
Prezydent Miasta Krakowa nie znalazł podstaw do zastosowania art. 132 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.