Budowa zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych (do 10 budynków) na dz. nr 129/2, 131/2, 136/2, 120/2 obr. 102 Podgórze (…) przy ul. Bogucickiej w Krakowie
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
AU-02-4.6730.2.36.2023.ŁBR Kraków, dnia 09.06.2023 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania, iż w toku prowadzonego postępowania w przedmiocie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji pn. „Budowa zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych z garażami wbudowanymi (do 10 budynków) z naziemnymi miejscami postojowymi i drogą wewnętrzną na działkach nr 129/2, 131/2, 136/2, 120/2 obr. 102 Podgórze, z infrastrukturą techniczną na działkach nr 129/2, 131/2, 136/2, 120/2, 130/3, 130/5, 120/1 obr. jw. oraz drogą wewnętrzną i zjazdem na działkach nr 120/1, 121/8, 121/7, 122/6, 122/4, 125/9, 126/2 obr. jw. przy ul. Bogucickiej w Krakowie”,
pismem z dnia 06.06.2023 r., Inwestor, działający przez pełnomocnika, zwrócił się do tut. Wydziału o zawieszenie postępowania o ustalenie warunków dla inwestycji jw.
Wobec powyższego informuje się, że nie wniesienie sprzeciwu wobec wniosku o zawieszenie postępowania, w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma (tj. po upływie 14 dni od daty niniejszego obwieszczenia), będzie traktowane jako brak sprzeciwu wobec przedmiotowego wniosku.
Zapoznanie z aktami sprawy w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków) możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego). W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres poczty elektronicznej) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu. Przekazanie materiału dowodowego na adres poczty elektronicznej możliwe będzie jedynie w sytuacji, gdy możliwa będzie jednoznaczna identyfikacja adresata poczty elektronicznej.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Łukasz Bratek, tel. nr 12 616 81 19.
e-mail: Lukasz.Bratek@um.krakow.pl
Stronom postępowania przysługuje również prawo wypowiedzenia się co do zebranego materiału dowodowego oraz złożenia ewentualnych uwag i wniosków.
Wszelkie zastrzeżenia, uwagi i zarzuty wniesione przez strony postępowania w toku prowadzonego postępowania zostaną rozstrzygnięte w trakcie toczącego się postępowania, zaś odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej przedmiotowe postępowanie.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 09.06.2023 r.