"Rozbudowa drogi gminnej klasy technicznej D – ulicy Heltmana w Krakowie..."
AU-01-6.6740.4.12.2022.PSZ Kraków, dnia 29.06.2022 r.
OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Krakowa o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację drogi
Na podstawie art.10 § 1, art. 49, i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) w związku z art. 11d ust. 5 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ((t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 176),
Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, że dnia 19.05.2022r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Prezydenta Miasta Krakowa - Zarządu Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia pn:. Rozbudowa drogi gminnej klasy technicznej D – ulicy Heltmana w Krakowie, polegająca na budowie prawostronnego chodnika na odcinku od km 0+013,00 do km 0+147,05, budowie prawostronnego kanału technologicznego na odcinku od km 0+012,00 do km 0+146,54, budowie odcinka sieci teletechnicznej po stronie prawej na odcinku od km 0+123,31 do km 0+130,36, rozbiórce słupów teletechnicznych po stronie prawej w km 0+130,80 oraz km 0+088,07, budowie słupów teletechnicznych po stronie prawej w km 0+082,46 oraz km 0+130,36, budowie zjazdu publicznego po stronie prawej w km 0+050,49, przebudowie napowietrznej sieci teletechnicznej na odcinku od km 0+067,74 do km 0+167,79, budowie przejścia dla pieszych w km 0+125,95 oraz rozbiórce ogrodzenia po stronie prawej na odcinku od km 0+128,26 do km 0+147,05 i wycince czterech drzew”
Lokalizacja inwestycji: (przed nawiasem podano numer działki, która powstała w wyniku podziału nieruchomości i jest przeznaczona pod drogę, w nawiasie podano numer działki przed podziałem),
na działkach ewidencyjnych w liniach rozgraniczających przedmiotową inwestycję:
- w całości na dz. nr 173/3, 172/2, 169/19, 591/22, 170/3, 130/3, 131/6, 168/6, 169/24 (169/16), 169/22 (169/18), 168/7 (168/5) obr. 49 Podgórze
- na części dz. nr 169/21, 591/26, 591/18, 591/17 obr. 49 Podgórze
na działkach poza liniami rozgraniczającymi, objętymi obowiązkiem budowy i przebudowy sieci uzbrojenia terenu:
- na części dz. nr 169/25 (169/16), 169/23 (169/18), 171/2 171/1, 130/11, 591/17, 591/19, 168/8 (168/5) obr. 49 Podgórze
Wniosek w przedmiotowej sprawie obejmuje podział nieruchomości: (pogrubieniem oznaczono nr działek po podziale przeznaczone pod inwestycję)
jednostka ewidencyjna Kraków- Podgórze; obręb 49:
Działka nr 168/5 dzieli się na działki nr: 168/7, 168/8;
Działka nr 169/18 dzieli się na działki nr: 169/22, 169/23;
Działka nr 169/16 dzieli się na działki nr: 169/24, 169/25;
W związku z powyższym strony w każdym stadium postępowania zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w tym złożyć wyjaśnienia na piśmie, przywołując znak sprawy jak w nagłówku. W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów.
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 8.00 – 14.00
Inspektor prowadzący sprawę: Paulina Szumiec, tel. nr 12 616 81 51, e-mail: paulina.szumiec@um.krakow.pl.
Zgodnie z art. 41 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i ich pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ o każdej zmianie swego adresu, ponieważ w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływnie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia.