„Rozbudowa ulicy Podedworze..."
Kraków, dnia 12.01.2022 r.
OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Krakowa o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Zgodnie z art. 49, art.10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735) w związku z art. 11d ust. 5 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 784), Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, że 29.07.2021 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne znak: AU-01-6.6740.4.17.2021.IRE na wniosek Prezydenta Miasta Krakowa działającego przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa – ul. Centralna 53 Kraków, w imieniu którego przed urzędem występuje Pan Szczepan Garpiel, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia pn.: „Rozbudowa ulicy Podedworze (drogi gminnej, lokalnej L) w km AB 0+005.00 - 0+267.00 i budowa odcinka ulicy Podedworze bocznej (drogi gminnej, dojazdowej D) w km CD 0+008.00 - 0+067.00, z przebudową skrzyżowań z ulicami Nowosądecką i Łużycką oraz budową skrzyżowania z ulicą Podedworze boczną wraz z infrastrukturą techniczną w Krakowie.”
na działkach ewidencyjnych oznaczonych numerami:
W związku z powyższym informuje się, że strony postępowania, mogą zapoznać się z całością dotychczas zgromadzonego materiału dowodowego i złożyć ewentualne wnioski i zastrzeżenia w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa – ul. Mogilska 41, w terminie 7 dni od daty doręczenia.
Uwagi i zastrzeżenia można także nadać przesyłką pocztową, kurierską u wybranego przez Państwa operatora, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej na skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Odpowiedzi na wszystkie uwagi i zastrzeżenia stron postępowania zostaną zawarte w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.
Zapoznawanie się z dokumentacją będzie możliwe jedynie po uprzednim umówieniu terminu i godziny udostepnienia akt sprawy, u inspektora prowadzącego postępowanie pod nr telefonu: (12) 616 85 59.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Za strony postępowania, ustalone na podstawie danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków/odpisy z KW (dokumenty w aktach sprawy) uznani zostali: wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści oraz zarządcy nieruchomości objętych wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, a także podmioty, które w toku postępowania wykazały swój interes prawny w rozumieniu art. 28 k.p.a. w zw. z art. 11i ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.