Dokument archiwalny
Złomowanie tablic 2019

Gmina Miejska Kraków zaprasza Państwa do złożenia oferty na „Odbiór i zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.”

Zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych polega na przecięciu każdej tablicy rejestracyjnej co najmniej na trzy kawałki lub zgnieceniu prasą hydrauliczną w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Szacunkowa, przewidywana ilość tablic do utylizacji to ok. 70.000 sztuk rocznie z czego około 99% stanowią tablice aluminiowe, a około 1% tablice stalowe.

 

W przypadku zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na warunki realizacji umowy, przekazujący zastrzega sobie prawo zmniejszenia rocznej przewidywanej ilości tablic przeznaczonych do utylizacji.

Zainteresowanych prosimy o złożenie oferty drogą mailową do dnia 12 lipca 2019 r. do godz. 14.oo na adres: km.umk@um.krakow.pl, lub w sekretariacie Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców al. Powstania Warszawskiego 10 pokój 906, z dopiskiem „Złomowanie tablic”.

 

Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem tel. 12 616 9479 lub 12 616 9473.

 

W załączeniu:

regulamin składania ofert [dostępny TUTAJ],

formularz ofertowy [dostępny TUTAJ]

wzór umowy wraz z załącznikami [dostępny TUTAJ]

 


 

Osoba odpowiedzialna:
WITOLD KRUPIARZ - DYREKTOR WYDZIAŁU
Osoba publikująca:
MARIAN WNĘK
Data wytworzenia:
2019-06-28
Data publikacji:
2019-06-28
Data aktualizacji:
2019-06-28