„Rozbudowa drogi powiatowej nr 2244K (ul. Marii Ćwiklińskiej, klasy technicznej Z) na odc. od hm 0+43,75 do hm 2+50,00 (L=206,25 m), rozbudowa drogi gminnej nr 602132K (ul. Barbary, klasy technicznej L) od hm 1+59,57 do hm 2+06,61 (L+47,04 m) i przebudowa drogi gminnej nr 602474K (ul. Heleny, klasy technicznej L) od hm 0+21,42 do hm 0+65,10 (L=43,68 m) wraz z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej nr 2244K (ul. Marii Ćwiklińskiej) z drogą gminną nr 602474K (ul. Heleny) i z drogą gminną nr 602132K (ul. Barbary) [...]"
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Krakowa
o wszczęciu postępowania administracyjnego
o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Zgodnie z art. 49, art.10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.) w związku z art. 11d ust. 5 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1474), Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, że 07.12.2018 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Prezydenta Miasta Krakowa działającego przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa – ul. Centralna 53 Kraków, w imieniu którego przed urzędem występuje Pan Bartosz Ptak, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia pn.:
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 2244K (ul. Marii Ćwiklińskiej, klasy technicznej Z) na odc. od hm 0+43,75 do hm 2+50,00 (L=206,25 m), rozbudowa drogi gminnej nr 602132K (ul. Barbary, klasy technicznej L) od hm 1+59,57 do hm 2+06,61 (L+47,04 m) i przebudowa drogi gminnej nr 602474K (ul. Heleny, klasy technicznej L) od hm 0+21,42 do hm 0+65,10 (L=43,68 m) wraz z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej nr 2244K (ul. Marii Ćwiklińskiej) z drogą gminną nr 602474K (ul. Heleny) i z drogą gminną nr 602132K (ul. Barbary) w zakresie:
• Budowy jezdni (L=296,97 m), chodnika (L=423,20 m), ścieżki rowerowej (L=237,50 m), ciągu pieszo – rowerowego (L=141,40 m), peronów przystankowych (3szt., L=60 m), przejść dla pieszych (4 szt.), przejazdów dla rowerzystów (4 szt.), zjazdu publicznego z ul. M. Ćwiklińskiej, oświetlenia ulicznego (L=660 m), sieci kanalizacji deszczowej (L=205,3 m), kanalizacji kablowej dwuotworowej ZDMK (L=396 m), kanalizacji kablowej dla zasilania tablic informacyjnych P&R Bieżanów – Prokocim (L=306 m) wraz ze słupem do monitoringu CCTV, zabezpieczenia kanalizacji kablowej Netia S. A. (L=20 m), zabezpieczenia kanalizacji kablowej Orange Polska S. A. (L=13 m), zabezpieczenia rurociągu kablowego Toya sp. z o. o. (L=24 m),
• Rozbudowy zjazdu publicznego z ul. Barbary, dojścia do furtki,
• Przebudowy sieci wodociągowej (L=143,7 m), gazowej (L=47,4 m), elektroenergetycznej SN i nN Tauron Dystrybucja S. A. (L=583 m), kanalizacji kablowej Netia S. A. (46 m), rurociągu kablowego wraz z kablem światłowodowym Tauron Dystrybucja S. A. (L=39 m), kanalizacji kablowej Orange Polska S. A. (L=20),
• Przestawienia tablic informacyjnych P&R Bieżanów – Prokocim (2 szt.), wiaty przystankowej ( 1 szt.),
• Rozbiórki:
- nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2244K (ul. Marii Ćwiklińskiej) z betonu asfaltowego – 3909 m2,
- nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 602132K (ul. Heleny) z betonu asfaltowego – 565 m2,
- nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 602474K (ul. Heleny) z betonu asfaltowego – 429 m2,
- nawierzchni jezdni ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 2244K (ul. Marii Ćwiklińskiej) z betonu asfaltowego – 148,3 m2,
- nawierzchni chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2244K (ul. M. Ćwiklińskiej) z kostki betonowej – 225,5 m2,
- nawierzchni chodnika i peronu przystankowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2244K
(ul. M. Ćwiklińskiej) z płyt betonowych – 1044,7 m2,
- nawierzchni opaski bezpieczeństwa drogi powiatowej nr 2244K (ul. M. Ćwiklińskiej) z płyt betonowych – 256,9 m2,
- nawierzchni chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 602132K (ul. Barbary) z płyt betonowych – 191,1 m2,
- nawierzchni chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 602474 (ul. Heleny) z płyt betonowych – 111,0 m2,
- nawierzchni zjazdu z drogi gminnej nr 602132K z kostki betonowej – 41 m2,
- nawierzchni dojścia do furtki z płyt betonowych – 4,4 m2,
- elementów ulic: krawężników, obrzeży, ścieków,
- elementów oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- ogrodzeń posesji – 52,5 m,
- sieci infrastruktury technicznej: wodociągowej, gazowej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznej (w tym oświetlenia ulicznego), telekomunikacyjnej, cieplnej
na działkach położonych w mieście Kraków:
- w liniach rozgraniczających przedmiotową inwestycję, w tym powstałych w wyniku podziału działek (w nawiasach podano działki po podziale przeznaczone pod inwestycję) stanowiące pas drogowy drogi powiatowej nr 2244K (ul. Marii Ćwiklińskiej) nr: 29/44, 39/10 (39/19), 29/125 (29/180), 29/127 (29/186), 29/171 (29/187 i 29/189), 53/4 (53/8), 81/13 (81/16), 232/113 (232/163) – obręb nr 57 Podgórze, jedn. ewid. 126104_9 Podgórze, stanowiące pas drogowy drogi gminnej nr 602474K (ul. Heleny) i objęte obowiązkiem przebudowy innych dróg publicznych nr: 232/113 (232/164) – obręb nr 57 Podgórze, jedn. ewid. 126104_9 Podgórze oraz stanowiące pas drogowy drogi gminnej nr 602132K (ul. Barbary) i objęte obowiązkiem budowy innych dróg publicznych nr: 39/10 (39/18), 29/125 (29/179), 29/127 (29/185 i 29/184), 29/126 (29/181) – obręb nr 57 Podgórze, jedn. ewid. 126104_9 Podgórze,
- poza liniami rozgraniczającymi inwestycję na działkach objętych obowiązkiem budowy zjazdów nr: 29/171 (29/188) – obręb nr 57 Podgórze,
- poza liniami rozgraniczającymi inwestycje na działkach objętych obowiązkiem przebudowy sieci uzbrojenia terenu (sieci elektroenergetycznej nN, telekomunikacyjnej, gazowej) nr: 29/44, 232/113 (232/164), 64/4, 81/13(81/17), 29/171(29/188) – obr. 57 Podgórze.”
Wniosek w przedmiotowej sprawie obejmuje zatwierdzenie podziałów nieruchomości:
Jednostka ewidencyjna Kraków-Podgórze obręb 57:
1. Działka nr 29/125, dzieli się na działki:
● nr 29/179 – pozostaje w dotychczasowym władaniu
● nr 29/180 – przeznaczona pod budowę drogi
2. Działka nr 29/171, dzieli się na działki:
● nr 29/187 – przeznaczona pod budowę drogi
● nr 29/188– pozostaje w dotychczasowym władaniu
● nr29/189 – przeznaczona pod budowę drogi
3. Działka nr 39/10, dzieli się na działki:
● nr 39/17 – pozostaje w dotychczasowym władaniu
● nr 39/18 – przeznaczona pod budowę drogi
● nr 38/19 – przeznaczona pod budowę drogi
4. Działka nr 29/126, dzieli się na działki:
● nr 29/181 – przeznaczona pod budowę drogi
● nr nr 29/182– pozostaje w dotychczasowym władaniu
5. Działka nr 29/127, dzieli się na działki:
● nr 29/183 – pozostaje w dotychczasowym władaniu
● nr 29/184 – przeznaczona pod budowę drogi
● nr 29/185 – przeznaczona pod budowę drogi
● nr 29/186 – przeznaczona pod budowę drogi
6. Działka nr 53/4, dzieli się na działki:
● nr 53/8 – przeznaczona pod budowę drogi
● nr 53/9– pozostaje w dotychczasowym władaniu
7. Działka nr 81/13, dzieli się na działki:
● nr 81/16 – przeznaczona pod budowę drogi
● nr 81/17– pozostaje w dotychczasowym władaniu
8. Działka nr 232/113, dzieli się na działki:
● nr 232/163 – przeznaczona pod budowę drogi
● nr 232/164– pozostaje w dotychczasowym władaniu
Wnioskiem objęto również konieczność wejścia w część terenu działek, położonych poza liniami rozgraniczającymi teren inwestycji (w nawiasie podano nr działki po podziale), co do których konieczne jest nałożenie w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obowiązku dokonania: przebudowy innych dróg publicznych, budowy i przebudowy sieci uzbrojenia terenu, przebudowy zjazdów oraz rozbiórek:
- działki nr: 232/113 (232/164), 39/10 (39/18), 29/125 (29/179), 29/127 (29/185 i 29/184), 29/126 (29/181), 29/171 (29/188), 29/44, 232/113 (232/164), 64/4, 81/13 (81/17), 29/171 (29/188) obr.57 Podgórze,
W związku z powyższym informuje się, że strony postępowania, mogą zapoznać się z całością dotychczas zgormadzonego materiału dowodowego i złożyć ewentualne wnioski i zastrzeżenia w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa - Rynek Podgórski 1, w terminie 7 dni od daty doręczenia. Telefon 12 616 81 10.
Godziny przyjęć: poniedziałek, wtorek, środa, piątek 8:00 do 14:30.
Ponadto strony w każdym stadium postępowania będą mogły zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym
w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów.
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. włączone jest
do akt sprawy, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływnie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia.