Wypłata diet dla członków obwodowych komisji wyborczych w zarządzonych na dzień 25 października 2015 r. wyborach do Sejmu i Senatu RP rozpocznie się 9 listopada 2015 r. W tym dniu zostaną przekazane przelewy na wskazane rachunki bankowe oraz uruchomiona zostanie wypłata gotówkowa, która będzie realizowana w kasach:
- przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 w dniach: 9 i 10 listopada 2015 r. oraz 12 i 13 listopada 2015 r. w godzinach od 9.00 do 17.00 – dla komisji od nr 1 do 331 oraz od nr 453 do 486;
- na os. Zgody 2 w dniach: 9 i 10 listopada 2015 r. w godzinach od 9.00 do 17.00 – dla komisji od nr 332 do 452 oraz od nr 487 do nr 494.
Osoby, które nie odbiorą w tych dniach gotówki z kasy przy os. Zgody 2, będą mieli możliwość odbioru gotówki w kasie Urzędu przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 w dniach 12 i 13 listopada 2015 r.
Diety, które nie zostaną odebrane z kas Urzędu w podanych terminach, zostaną przesłane w formie przekazu pocztowego.
Jeżeli członek komisji zgubi druk oświadczenia, należy złożyć odręczne oświadczenie z podaniem:
- imienia i nazwiska,
- numeru OKW,
- formy wypłaty (przelew/kasa), jeżeli przelew, podać numer swojego konta bankowego (26-cyfrowy),
- numeru PESEL lub NIP (w zależności od formy rozliczania się z urzędem skarbowym),
- nazwy urzędu skarbowego, w którym dana osoba się rozlicza.