Powrót do strony Pojazdy i Kierowcy
Uwaga:
Od 1 lipca 2024r. obcokrajowcy do wniosku o rejestrację pojazdów muszą przedstawić dokumenty potwierdzające zamieszkanie/przebywanie na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
Poniżej przykładowe dokumenty, które stanowią potwierdzenie zamieszkania na terenie Krakowa:
• potwierdzenie zameldowania stałego lub czasowego,
umowa najmu lokalu mieszkalnego,
• umowa o pracę,
• karta mieszkańca,
• rachunki za prąd lub inne media,
• deklaracja podatkowa,
• inny dokument potwierdzający zamieszkanie na terenie GMK.
Informacja dotycząca stanowisk obsługi bezpośredniej:
Obsługa mieszkańców w Wydziale Ewidencji Pojazdów i Kierowców odbywa się przy pomocy elektronicznego systemu kolejkowego. Wydawanie numerów z systemu kolejkowego w danym dniu zostaje zaprzestane, gdy przybliżony czas obsługi osób, które już pobrały bloczki z systemu, nie pozwoli na obsługę kolejnych osób w godzinach pracy Wydziału.
Śródmieście i Krowodrza - al. Powstania Warszawskiego 10, Kierownik Referatu - Andrzej Ślaski, Kierownik Referatu - Barbara Zapiór
Nowa Huta - os. Zgody 2, Kierownik Referatu - Maciej Nowak
Podgórze - ul. Wielicka 28 a, Kierownik Referatu - Gabriela Przepiórka
Kontakt e-mail: www.bip.krakow.pl/idz
Punkty Obsługi Mieszkańca w galeriach handlowych:
godziny obsługi od poniedziałku do soboty w godz. 10.00–18.00.
Powrót do strony Pojazdy i Kierowcy