- Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość,
- Staż pracy: co najmniej 3 lata, w tym min. 1 rok w komórce finansowo – księgowej.
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru –potwierdzone świadectwem pracy lub w przypadku trwania stosunku pracy zaświadczeniem o zatrudnieniu)
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Doświadczenie zawodowe związane z rachunkowością budżetową, w tym sprawozdawczością budżetową,
- Kursy, szkolenia z zakresu księgowości, finansów,
- Praktyczne umiejętności księgowania operacji gospodarczych, sporządzania dowodów księgowych,
- Znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
- Znajomość struktury, statutu i zakresu działania Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie,
- Znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o podatku od towarów i usług,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia ewidencji księgowej, klasyfikacji budżetowej oraz sporządzania sprawozdawczości budżetowej i finansowej, w tym:
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych stosowanych w komórce finansowo-księgowej,
- Mile widziana znajomość oprogramowania finansowo – księgowego OTAGO,
- Umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, opanowanie w trudnych sytuacjach,
- Rzetelność, terminowość, dokładność, komunikatywność, dyspozycyjność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentacji księgowej,
- Prowadzenie ewidencji księgowej w układzie klasyfikacji budżetowej i zadaniowej,
- Dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych dotyczących realizowanych dochodów, wydatków,
- Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo - księgowego,
- Wystawianie faktur, faktur korygujących, Not księgowych oraz kontrola wpłat należności oraz prowadzenie czynności związanych z windykacją nieuregulowanych należności wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych,
- Naliczanie odsetek z tytułu nieterminowego regulowania należności, wystawianie not odsetkowych oraz prowadzenie rejestru wystawionych not odsetkowych,
- Wystawianie wezwań do zapłaty,
- Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem należności cywilno-prawnych, w tym pobieranych opłat startowych, czynszów dzierżawnych,
- Uzgadnianie sald kont bilansowych i pozabilansowych,
- Wystawianie potwierdzeń sald,
- Sporządzanie dokumentów PK,
- Prowadzenie czynności w zakresie uzgodnień księgowych, niezbędnych do sporządzania sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej jednostki,
- Dokonywanie uzgodnień w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej jednostki pod względem weryfikacji sald oraz prawidłowości ujęcia operacji gospodarczych w księgach rachunkowych jednostki zgodnie z przepisami Ustawy o rachunkowości,
- Bieżąca współpraca i współdziałanie z komórkami organizacyjnymi jednostki w zakresie realizowanych czynności,
- Prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
- Warunki pracy i płacy:
- Wymiar czasu pracy: 1 etat,
- Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej,
- Miejsce pracy: Dział Finansowo-Księgowy, Kraków, ul. Walerego Sławka 10,
- Opis stanowiska pracy:
- praca w podstawowym systemie czasu pracy: 7.30-15.30,
- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej,
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu,
- Płaca zasadnicza od 4 800,00 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy za wysługę lat w zależności od posiadanego stażu pracy + premia uznaniowa zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników ZIS,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy (do pobrania także w pok. 20), lub CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej i ze wskazaniem adresu e-mailowego oraz numerem telefonu kontaktowego;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- Dokumenty poświadczające wykształcenie, kursy, szkolenia (kserokopie),
- Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy a w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o okresie zatrudnienia),
- Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem,
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie - ul. Walerego Sławka 10, 30 - 633 Kraków. Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko nr ref. 5/2024" - w terminie do dnia 04.04.2024 r. Decyduje data wpływu do ZIS. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O spełnieniu wymogów formalnych, terminie testów i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy. Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl), na tablicy informacyjnej w siedzibie ZIS.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. (012) 616-64-51.