Wydział Geodezji
Symbol: GD
Adres siedziby: Grunwaldzka 8, 31-526 Kraków
Telefon: 12-616-9621
Faks: 12-616-9624
Kontakt:www.bip.krakow.pl/idz
Dyrektor Wydziału: Maria Kolińska
Zastępca Dyrektora Wydziału: Dorota Michalik
Telefon:12-616-9652
Zastępca Dyrektora Wydziału: Andrzej Karpierz
Telefon:12-616-9625

Zakres działania:

 


Sprawy regulacji stanów prawnych gruntów, podziału nieruchomości oraz prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.


Zarządzenie Nr 1409/2016 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 1 czerwca 2016 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Geodezji.


Prowadzenie Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej.


Zarządzenie Nr 986/2012 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie zasad funkcjonowania Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Krakowa.


Uwagi:

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ) 

 

OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW I INWESTORÓW

 

od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.40 - 15.30
  

 

Referat Udostępniania Danych z Baz PZGiK - wejście od ul. Grunwaldzkiej

  • wydawanie wypisów, wyrysów i wypisów, informacji z operatu ewidencyjnego, mapy ewidencyjnej oraz mapy zasadniczej - pok. 9, 10
  • istnieje możliwość składania wniosków przez Internet

Referat Uzgadniania Dokumentacji Projektowej - wejście od ul. Zaleskiego


    Obsługa osób niesłyszących:  

  1. Karolina Winnicka, Kierownik Referatu Renty Planistycznej - pok. 109

 

OBSŁUGA GEODETÓW UPRAWNIONYCH I RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH

 

 Obsługa geodetów przez Internet - www.geodezja.krakow.pl

 

  • rejestracja zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych - pok. 102
  • udostępnianie danych z zasobu geodezyjnego na wniosek i do zgłoszenia pracy geodezyjnej i kartograficznej dla jednostek wykonawstwa geodezyjnego - pok. 104-106
  • weryfikacja operatów geodezyjnych i kartograficznych - pok. 224
  • udostępnianie kopii materiałów archiwalnych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego na wniosek dla jednostek wykonawstwa geodezyjnego - pok. 15 oraz pomieszczenia archiwalne pok. 09 i pok. 016.
     

Obsługa rzeczoznawców majątkowych 

  • wydawanie materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego - pok. 7, 8 - wejście od ul. Grunwaldzkiej

 

OPŁATY POBIERANE PRZEZ WYDZIAŁ GEODEZJI



Struktura wydziału:
Referat Koordynacyjno-Organizacyjny - GD-1
Referat Udostępniania Danych z Baz Pzgik - GD-10
Referat Archiwum Pzgik - GD-11
Referat Digitalizacji Materiałów Pzgik - GD-12
Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - GD-13
      Referat Obsługi Zasobu - GD-13-1
      Referat Aktualizacji Danych Podmiotowych Bazy Egib oraz Rciwn - GD-13-2
      Referat Weryfikacji i Aktualizacji Danych Przedmiotowych Bazy Egib - GD-13-3
      Referat Weryfikacji i Aktualizacji Baz Pzgik - GD-13-4
      Referat Uzgadniania Dokumentacji Projektowej - GD-13-5
      Stanowisko Ds. Aplikacji Zsoz i Wymiany Danych z Jwg - GD-13-6
Stanowisko Ds. Wyłączeń Gruntów z Produkcji Rolnej - GD-14
Referat Kancelaryjny - GD-2
Referat Ds. Miejskiego Zbioru Danych Przestrzennych - GD-3
Oddział Komunalizacji - GD-4
      Referat Regulacji Nieruchomości Skarbu Państwa na Rzecz Gminy - GD-4-1
      Referat Dokumentacji Geodezyjno-Prawnej - GD-4-2
      Stanowisko Ds. Regulacji Dróg Publicznych - GD-4-3
Referat Podziałów i Rozgraniczeń Nieruchomości - GD-5
Referat Decyzji Aktualizacyjnych Egib - GD-6
Referat Renty Planistycznej - GD-7
Referat Emuia i Nazewnictwa Ulic - GD-8
Referat Analiz Danych Pzgik - GD-9


Jak załatwić sprawę w Urzędzie -
Lista procedur realizowanych przez Wydział Geodezji (25)


Wstecz