Jeżeli poszukujesz rzeczy:
Opisz dokładnie co, kiedy i w miarę możliwości, gdzie zgubiłeś/aś a Urzędnik udzieli Ci odpowiedzi, czy rzecz, którą opisujesz, znajduje się w depozycie Biura Rzeczy Znalezionych.
Usługa dotyczy każdej osoby, która poszukuje swojej zagubionej rzeczy.
Usługa dotyczy każdej osoby, która poszukuje swojej zagubionej rzeczy.
1. Zapytanie o rzecz znalezioną.
Ta usługa jest bezpłatna.
Referat Do Spraw Kwalifikacji Wojskowej, Prowadzenia Rejestrów i Biura Rzeczy Znalezionych
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Referat Do Spraw Kwalifikacji Wojskowej, Prowadzenia Rejestrów i Biura Rzeczy Znalezionych | ul. Wielicka 28A, I piętro, pok. 114 30-552 Kraków | 7:40-15:30 | brak | 12 616 57 11 |
Po zapytaniu o rzecz znalezioną Biuro Rzeczy Znalezionych weryfikuje fakt posiadania w depozycie wskazanej rzeczy i niezwłocznie przekazuje informację klientowi.
Odpowiedź na pytanie dotyczące rzeczy znalezionych otrzymasz niezwłocznie, gdy urzędnik zweryfikuje czy poszukiwana rzecz została oddana do Biura Rzeczy Znalezionych.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Wydział Spraw Administracyjnych | Referat Do Spraw Kwalifikacji Wojskowej, Prowadzenia Rejestrów i Biura Rzeczy Znalezionych |
Drogi Kliencie, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu realizacji zadań, tj. przechowania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.
Informujemy, że:
1. Masz prawo do żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
2. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy dla potrzeb której Twoje dane zostały zebrane, a następnie będą przechowywane u nas przez co najmniej 5 lat, po czym mogą ulec zniszczeniu
3. Masz prawo do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Podanie danych osobowych, w celu przekazywania przez administratora istotnych informacji związanych z prowadzonym postępowaniem jest dobrowolne.
5. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych w zakresie jest Twoja zgoda zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
adres – e-mail: iod@um.krakow.pl.
adres pocztowy: pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków
Ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych.
Drogi Kliencie, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu realizacji zadań, tj. Udzielanie inforamcji na temat rzeczy znalezionych.
Informujemy, że:
1. Masz prawo do żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
2. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy dla potrzeb której Twoje dane zostały zebrane, a następnie będą przechowywane u nas przez co najmniej 5 lat, po czym mogą ulec zniszczeniu
3. Masz prawo do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Odbiorcą danych osobowych tj. imienia informacji o wydaniu rzeczy osobie uprawnionej do jej odbioru oraz o jej adresie zamieszkania jest znalazca rzeczy, który zażądał wypłaty znaleźnego na podstawie art. 10 ust. 1 w zw. z art. 18 ust. 3 ustawy o rzeczach znalezionych.
5. Podanie danych osobowych tj. imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru PESEL informacji o wydaniu rzeczy osobie uprawnionej do jej odbioru jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
6. Podanie danych osobowych tj. telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail, w celu przekazywania przez administratora istotnych informacji związanych z prowadzonym postępowaniem jest dobrowolne.
7. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych w zakresie pkt 4 oraz 5 stanowi przepis prawa: art. 10 ust. 1 w zw. z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych.
8. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych w zakresie pkt 6 jest Twoja zgoda zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
adres – e-mail: iod@um.krakow.pl.
adres pocztowy: pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków