Jeżeli znalazłeś/-aś rzecz:
Usługa dotyczy osób, które znalazły rzecz na terenie Krakowa oraz mieszkańców Krakowa, którzy znaleźli rzecz także poza Krakowem.
1. Zawiadomienie o znalezieniu rzeczy
Ta usługa jest bezpłatna.
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Referat Do Spraw Kwalifikacji Wojskowej, Prowadzenia Rejestrów i Biura Rzeczy Znalezionych | ul. Wielicka 28A, I piętro, pok. 114 30-552 Kraków | 7:30-15:40 | brak | 12 616 57 11 |
Jeśli przekazujesz znalezioną rzecz do depozytu Biura Rzeczy Znalezionych zostaje sporządzony protokół przyjęcia rzeczy znalezionej. Protokół jest podpisywany przez znalazcę oraz przyjmującego rzecz znalezioną.
Po złożeniu zawiadomienia niezwłocznie otrzymasz poświadczenie przyjęcia zawiadomienia o znalezieniu rzeczy.
Zawiadomienie o znalezieniu rzeczy oraz rzecz zostaną przyjęte od razu, chyba że jest to rzecz o dużych gabarytach, wówczas konieczne jest wcześniejsze ustalenie miejsca i terminu przekazania rzeczy.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Wydział Spraw Administracyjnych | Referat Do Spraw Kwalifikacji Wojskowej, Prowadzenia Rejestrów i Biura Rzeczy Znalezionych |
Ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych.
Drogi Kliencie, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu realizacji zadań, tj. Prowadzenia postepowania w sprawach przyjmowania i przechowania rzeczy znalezionych.
Informujemy, że:
1. Masz prawo do żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
2. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy dla potrzeb której Twoje dane zostały zebrane, a następnie będą przechowywane u nas przez co najmniej 5 lat, po czym mogą ulec zniszczeniu
3. Masz prawo do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Odbiorcą danych osobowych jest znalazca rzeczy, który zażądał wypłaty znaleźnego na podstawie art. 10 ustawy o rzeczach znalezionych.
5. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
6. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości przekazania danych pozwalających na dochodzenie wypłaty znaleźnego od właściciel rzeczy znalezionej.
7. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych stanowi przepis prawa: ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
adres – e-mail: iod@um.krakow.pl.
adres pocztowy: pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków