Jeśli nie możesz załatwić sprawy z uwagi na brak dostępności:
Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno–komunikacyjnej.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem (wnioskiem) zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej.
| Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
|---|---|---|---|---|
| Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie | ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków | 7:30 - 15:30 | brak | 12 616-54-27 |
| Link do portalu | Wytyczne |
|---|---|
| Pismo ogólne do podmiotu publicznego |
|
| Wydział/Jednostka | Nazwa komórki |
|---|---|
| Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej | Dział Organizacyjny Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, który przekazuje wniosek do właściwej komórki organizacyjnej MOPS – po jej ustaleniu na podstawie treści wniosku o zapewnienie dostępności. |
Pracownik komórki organizacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie wyznaczonej do załatwienia sprawy, uzgadnia z wnioskodawcą sposób i termin zapewnienia dostępności (załatwienia wniosku o zapewnienie dostępności). Treść uzgodnienia z wnioskodawcą ustalana jest przez pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w formie protokołu ustaleń.
W przypadku dotyczącym żądania zapewnienia:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Józefińskiej 14, 30-529 Kraków, jako administrator Pani/Pana danych osobowych na podstawie artykułu 13 rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) informuje, że:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
Inspektor Ochrony Danych, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków lub iod@mops.krakow.pl