Na wniosek OR-2
Referat Weryfikacji i Aktualizacji Danych Przedmiotowych Bazy EGiB, ul. Grunwaldzka 8, Kierownik Referatu – Lucyna Szmidt, pok. 228, tel. 12-616-9552
Referat Weryfikacji i Aktualizacji Baz PZGiK, ul. Grunwaldzka 8, Kierownik Referatu – Mariusz Suwaj, pok. 227, tel. 12-616-9769
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.), art. 40 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r. poz. 725), rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1572), Zarządzenie Nr 2479/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 25 września 2018 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Geodezji.
Ograniczenie dostępu do informacji publicznej może nastąpić ze względu na przepisy o ochronie danych osobowych